). Odessa heeft een ontsteking in haar luchtwegen gehad (hierdoor ging ze hoesten enz, Alles zat helemaal vol met slijm van binnen) de 3e keer bij de DA was het weer een beetje verslechterd (bij de 2e keer zag het er al weer goed uit, het was weer verslechterd dus). De DA adviseerde ons om gewoon max. 1/2 uur per dag te gaan werken zodat ze het slijm er zelf d.m.v hoesten eruit werkt. Maarja als je ruim 1,5 maand niet meer hebt gereden kan je natuurlijk niet gelijk weer hard gaan werken
. Nu rijden we voor ong. een week alweer 15 a 20 min per dag (niet elke dag) in het park. Maarjah ik heb een "mutsende merrie" die vanalles ziet natuurlijk
Ze is erg kijkerig af en toe en vind alles zo spannend
Ik weet ook wel dat je dan juist veel overgangen en dergelijke moet gaan rijden zodat ze op jouw gaat letten, maar zoveel mogen we nog niet doen dus vandaar dat ze niet echt heel nageeflijk en ontspannen is op de foto's. Onze excuses
Genoeg geluld kijk zelf maar 
1.) Ons Privé-rij-weitje-in-het-park (ligt hoog met daaromheen sloten dus het regenwater loopt perfect weg => super bodem)

2.) Klein stukje wijken of schouder binnenwaards?

3.) Door de bocht

4.) Wat ziet Odessa daar?
En mijn handjes 
5.) Wijken, ze kantelt iets met haar hoofd.

6.) Volte rechtsom

7.) Idem als 6 alleen zit er hier een "bochel"-houding bij

8.) Het Odessa gedeelte: Netjes.. Maar oef die houding van mij
In stap wordt ik altijd zo'n zoutzak vreselijk gewoon..
9.) Vaders.. What more can I say? Nee wel een leuke foto alleen een beetje tegen het licht in

10.) Gaat wel netjes op zich

11.) Kijk dit bedoel ik nou met "mijn merrie ziet alles, maar dan ook echt alles
" Wel een leuke foto 

12.) Zo is het beter

13.) Weer een bochtje rechtsom, ze zou wat nageeflijker mogen, maar ach dat komt zometeen wel weer

14.) Van de achterkant, Wat een lekker kontje heeft ze toch

Als je zo de foto's bekijkt lijkt het net gewoon een training. Dit komt omdat ik alles eruit gezocht heb. We hebben tussendoor ook genoeg gestapt
.p.s: Hoe vind je ons setje?
// Me vader heeft de foto's gemaakt
Eigen commentaar:
-Houding
-Paard mag nageeflijker en ontspannender maar we zijn net weer bezig en het is zo'n heldin
En een heel leuk setje