1.Draf

2.Draf

3.Nog steeds draf

4.Stap

5.Galop

6.Galop

7.Wijken

8.Volte inzetten

9.Poging tot schouderbinnenwaarts

10.Halsstrekken
dingen die ik al weet:
ik ga naar voren zitten
ik heb me handen iets te laag
daar ben ik allemaal nog mee bezig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
:D 
haha,, meid ga vooral zo door zou k zeggen en t komt helemaal goed.. veel succes morgen,, oefen je de proeven nog even die je moet lezen..
).. En je benen zijn geen richtingaanwijzers
.
. Jullie zien er leuk uit samen. Eeffii schreef:Waarom begin je al met wijken en schouderbinnenwaarts als je basis zo te zien nog niet goed is?

Eeffii schreef:Waarom begin je al met wijken en schouderbinnenwaarts als je basis zo te zien nog niet goed is?

Eeffii schreef:Omdat de pony er van achteren nog niet bij is en hij met zn hoofd in de lucht loopt en zo te zien ook niet ontspannen is

Eeffii schreef:Omdat de pony er van achteren nog niet bij is en hij met zn hoofd in de lucht loopt en zo te zien ook niet ontspannen is

xxjamiexx schreef:Eeffii schreef:Omdat de pony er van achteren nog niet bij is en hij met zn hoofd in de lucht loopt en zo te zien ook niet ontspannen is
Kom me er even mee bemoeien aangezien ik de vorige eigenaar ben.
Deze pony is indd niet gemakkelijk en is nog weleens stijf in haar hals en waardoor
deze oefeningen het best makkelijk maken om de pony wat losser in de hals te krijgen.
En hoe kunnen zulke foto's nou bewijzen dat ze de basis niet kunnen.. dan zal ze ook
niet al zo snel 8 winstpunten hebben binnen gehaald en dat wijken oefent ze omdat ze
onderling wel al L1 zit en het dus ook moet uitvoeren.
xx jam

xDaPhNex schreef:We hebben niet allemaal ons paard in het Z2...![]()
Leuke pony en veel succes met je wedstrijden!