Dit hadden we al een tijdje afgesproken en het kwam er echt nooit van. Uiteindelijk toch een datum geprikt en vastgelegd!
In de middag kwam ik bij Mayra, meteen omgekleed en op naar 'stal'!
Ik ben heel erg blij, dat ze mij had aangegeven dat ik op Nanza keer mocht rijden om me vertrouwen terug te winnen.
Ik vertrouwde haar om haar woord, dat Nanza écht geen stap verkeerd zou zetten.
Voor het eerst bitloos én op een australian stock zadel. (vergeef me als ik het fout heb Mayra!
)In het begin was het echt heel erg wennen, in draf hobbelde ik alle kanten op en had niet het gevoel dat dat goed zou komen.
Uiteindelijk vorm je gauw genoeg je zit en zat ik echt heerlijk!
Wanneer ik twijfelde, deed Nanza het niet. Dat was zo apart om te merken, hoe goed hij mij daarin aanvoelde.
Ik dacht iets, en hij deed het al!
Daarna lekker ontspannend buiten uitgestapt, zelfs een stukje los!! Dat was zo lang geleden voor mij en zolang geleden..
Om het als zoiets te kunnen aanvoelen, dat het ook goed kan zijn!
Hier zijn de foto's, kijk en geniet!
Ik vind het heerlijke foto's om naar te kijken, elke foto met een glimlach.
Waarneer ik er weer naar terugkijk, komt er een glimlach op mij gezicht die er niet vanaf komt!

Echt Mayra, heel erg dankjewel! Je wilt niet weten hoeveel ik hieraan heb gehad!
Eerste Mayra even!

1.

2.

3.
Stappen.

4.
Galopjee en dat beentje!

5.
Wat was het geweldig om het gevoel zo weer te kunnen voelen, wat ik op dat moment voelde.
Kan ik nog steeds niet beschrijven! Je voelt je zo vrij, zo geweldig.. En voor ik het wist, was de glimlach al op mijn gezicht!

6.

7.

8.
En zonder teugels en proberen te gaan sturen op je zit!

9.

10.

11.
En belonen en heeel erg blij zijn!

Bedankt voor het kijken en een berichtje achterlaten zou leuk zijn.

Wees niet te streng over me zit oid, dat kun je niet verwachten naar 1 keer op zo'n zadel gezeten te hebben!

mooi dat het zo goed voelde op Nans z'n rug het ziet er ook lekker ontspannen uit