zo ja, waarom?
zo nee, waarom niet?
gewoon nieuwsgierigheid

ik doe het zelf wel. ik vind het heerlijk om mijn eigen muziek te luisteren als ik aan het rijden ben.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

)
Amrah schreef:Heb ook meestal 1 oortje in, mede door de buitenwereld. Of als de pet van meneer anders staat dan dat ik wil. (Alles-is-eng bui). Maar met 2 oortjes in rijden is wel prettiger:).
Vicky; heb ik ook;) was een keer tussendoor aan het stappen en met gecontentreed op de mp3 > caberet, en moest toch behoorlijk lachen en mijn moeder het maar niet begrijpen:+
. Maar nu niet meer omdat ik m'n mp3 kwijt ben 
Wil verkeer e.d. wel horen aankomen
Emilion1985 schreef:Met muziek in rijden vind ik ook echt niks. Ik rij voor ontspanning en heb dan het idee ook dat ik een deel van het contact met het paard mis wanneer ik dat zou doen. Wij hebben altijd standaard muziek aan bij de rijbakken, door geluidboxen. En dat vind ik al niks aan. Ik hou van muziek om me heen, maar als ik rij wil ik geen muziek horen, en trouwens, als ik echt actief aan het rijden ben dan hoor ik de muziek al geeneens meer.
Ik vind het zelf ook een stuk veiliger om alles gewoon te kunnen horen wat er om mij heen gebeurd.
Ik vraag me af of je wel echt met je hoofd bij je paard kan zijn als je een mp3 in je oren hebt geplant.
) en dan vind ik die geluiden een stuk prettiger.