Met schoudenbinnenwaards ga ik meestal doorzitten en dan gewoon wat stelling vragen. Maar ik doe voor de rest gewoon niks en nou is dus (heel erg te ver wachten) Hoe moet dat nou (been hand hulpen)???
Achterwaards gaan:
Op de manege rij ik heel vaak op Zorro en Zorro krijg ik nooit achteruit. Ik vraaag hem altijd zo achteruit: Ik ga stil staan (logies
) en dan doe ik mijn benen heel rustig een klein beetje naar achter, ondertussenhoudt ik goed contact met de teugels en dan geef ik heel drijf ik heel lichtjes met mijn kuit aan. Maar Zorro gaat dan altijd gewoon weer vooruit. Waar gaat het nu fout bij Zorro (dat hij het niet bergrijpt of nooit geleerd heeft) of bij mij dat ik de verkeerde hulpen geef.Uitstrekken/veruimen
Hoe moet je uitstrekken en/of veruimen. Want we moesten in de les zo maar ineens uitgestrekt stap doen maar dat heb ik nog nooit geleerd (ben in een best wel hoge groep ingedeelt maar als ik lager ga is het te makkelijk). En ik was het vergeten te vragen aan mijn rijinstructiese (Marije Geusenbroek) normaal zo ik dat wel doen maar ik was het gewoon stom weg vergeeten.
Nou ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem(en)