Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is zeker heel vervelend!
Casca schreef:Ik heb het ook gehad en idd, na een tijdje gaat het weer weg. Ik heb toen de teugel met een ander deel van mn vinger vastgehouden.. Alleen ontlasten, standaard verhaal maar wel het besteHet is zeker heel vervelend!
streep3 schreef:Casca schreef:Ik heb het ook gehad en idd, na een tijdje gaat het weer weg. Ik heb toen de teugel met een ander deel van mn vinger vastgehouden.. Alleen ontlasten, standaard verhaal maar wel het besteHet is zeker heel vervelend!
en het kan ook weer terug komen...ontzien bij het rijden
Sonja schreef:Waarom meteen zo'n drama als je een paar dagen last van een vinger hebt? Waarom niet gewoon (zoals je dokter al adviseert) een paar dagen rust houden?
daffodil schreef:Heb je mijn eerste bericht gelezen? Ik maak nergens een drama van, maar als je al langer dan een JAAR ergens last van hebt, komt het je keel wel uit hoor....
Dus sorry hoor... Ing schreef:wie kan mij helpen? Ik heb een probleem met mijn rechterhand bij het rijden: de pees in het middelste deel van mijn ringvinger lijkt wel ontstoken ofzo. je ziet niks (wel paarse en rode horizontale streep, maar volgens mij zijn dat aders??) maar ik kan onmogelijk mijn teugel ermee vasthouden omdat mijn hele vinger verkrampt wanneer er druk op komt. de pijn is niet te harden en dus rijd ik nu met wijs-middelvinger. ook niet ideaal. het is nu sinds een paar dagen maar wordt niet minder. heb het vaker gehad en trekt op ten duur wel weer weg, maar is volop vervelend met rijden. heeft nog iemand hier last van? weet iemand wat het kan zijn en wat eraan te doen is?
dokter zegt overbelast en rust gunnen, standaard verhaal...
daffodil schreef:Zo is het bij mij een jaar geleden ook begonnen. Vinger twee keer in laten spuiten door chirurg en leek even te helpen. Inmiddels verga ik van de pijn in bijna al mijn vingers, rijden valt niet mee, blijf continue wisselen van vingers maar schiet niet op. Op dit moment is het zelfs zo dat als ik ergens tegenaan stoot met mijn middelvingers, ik een soort electrische schok krijg, zo'n pijn doet t.
Bloed laten prikken op reuma en schildklier, niets aan de hand, wel verhoogde rode bloedplaatjes, maar simpele troela aan de lijn kon daar verder niets over zeggen. Volgende week woensdag nieuwe afspraak bij huisarts....
Citaat:het komt ook steeds vaker terug (eerst paar keer per jaar, nu is het alweer de vijfde keer ofzo dit jaar.
Ing schreef:wie kan mij helpen? Ik heb een probleem met mijn rechterhand bij het rijden: de pees in het middelste deel van mijn ringvinger lijkt wel ontstoken ofzo. je ziet niks (wel paarse en rode horizontale streep, maar volgens mij zijn dat aders??) maar ik kan onmogelijk mijn teugel ermee vasthouden omdat mijn hele vinger verkrampt wanneer er druk op komt. de pijn is niet te harden en dus rijd ik nu met wijs-middelvinger. ook niet ideaal. het is nu sinds een paar dagen maar wordt niet minder. heb het vaker gehad en trekt op ten duur wel weer weg, maar is volop vervelend met rijden. heeft nog iemand hier last van? weet iemand wat het kan zijn en wat eraan te doen is?
dokter zegt overbelast en rust gunnen, standaard verhaal...