dit is de 2e keer dat ik op witje rijd
hier de foto's

we waren 2e met 182 punten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maxie schreef:dank je voor de reacties gelukkig word ik niet meer groter en komt een nieuw zadeltje dus zit ik ook wat beter
Verder tenen naar binnen, hakken uitdruikken & soms denken om je pianohandjes en dat je je handen niet te hoog houd, (foto 2,3,4) Maar kan ook een momentopname zijn, en ik wil ook nog weleens scheel zijn
Nog gefeliciteerd met je 2e plaats, nette punten
Dan moet je gewoon zorgen dat je niet te zwaar wordt
Dat is trouwens maar op een paar foto's zo hoor, dus niet echt wat om je zorgen over te maken
denice schreef:hoi,
leuke pony!
het stoort me enorm dat er geen neusriem aanzit ener best getrokken wordt. ik vind het gen mooi plaatje, maar gefeliciteerd met je punten!
maxie schreef:ja klopt de staartriem is afgeknapt daarom komt er ook een nieuw (normaal) zadeltje.
is trouwens de 2e keer dat ik op witje rijd.
sandr0 schreef:denice schreef:hoi,
leuke pony!
het stoort me enorm dat er geen neusriem aanzit ener best getrokken wordt. ik vind het gen mooi plaatje, maar gefeliciteerd met je punten!
dat viel mij ook op. Vind de combinatie niet zo mooi omdat je toch aan de grote kant bent. Maar als je er lol in hebt natuurlijk lekker blijven rijden. Je zadel ligt te ver naar voren. Niet mee door blijven rijden, zou zonde zijn als je m op de schoft kapot rijd oid. Gefeliciteerd met je 2e plaats.
denice schreef:hoi,
leuke pony!