Mararie @ work met nieuwe zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Mararie @ work met nieuwe zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 11:47

Eerst reed ik Mararie (mijn verzorgpaard) met een springzadel, maar aangezien ik zelf meer dressuurmatig rij dan springen, rij ik toch liever met dressuurzadel. Dus zo doende mocht ik van degene waar hij op stal staat met hun dressuurzadel rijden. Zelf vond ik dat al stukken beter gaan. De eerste foto is met springzadel de anderen met dressuur.

1. Hier zit ik wat te ver naar voren en heb ik mijn handen wat te laag. (Slecht kwaliteit foto)
Afbeelding

2. Met het dressuurzadel
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Galop foto, zit ik ook weer wat naar voren, me handen te laag en voeten iets te ver in beugels...
Afbeelding

5.
Afbeelding

Dit waren ze eerst..
Zoals ik bij de foto's al zei:
- Soms handen te laag
- Vooruit kijken
- x de voeten te ver in de beugels
- En soms wat rechter op zitten

Tips zijn zeker welkom! Maar wel op een normale manier en dat ik er wat mee kan Haha!

LOU2

Re: Mararie @ work met nieuwe zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:51

ik vind dat je vrij streng bent voor jezelf!
je zit kaarsrecht, en je handen moeten zeker niet hoger!!
veel succes Pling

esliilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:53

Ik vind wel dat je je handen af en toe te laag hebt, maar dat zeg je zelf ook al Knipoog. Het ziet er iig wel beter uit met het dressuurzadel!

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:56

ziet er goed uit, inderdaad soms je handen iets hoger en alleen je schouders naar achter is al genoeg. (niet je rug nog rechter maken want dan ga je hol zitten denk ik) ziet er goed uit hoor, ga zo door!

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:56

Je hebt je handen af en toe te laag (waarschijnlijk een reactie op een beweging van hem/haar). Als je daarop let zal het al een stuk beter gaan. Het ziet er idd beter uit met dit zadel!
Succes verder Haha!

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 12:06

@LOU2, opzich zit ik wel recht,, Met het springzadel alleen totaal niet Clown En bij de galopfoto zit ik ook niet bepaald netjes hah Clown En bij enkele foto's heb ik mijn handel iets té laag. Maar hoger dan bij de andere foto's moeten ze idd niet Tong uitsteken Maar bedankt in iedergeval Haha!

@de rest Tong uitsteken, Jullie ook bedankt Haha!

Enne zou het ff proberen met mijn schouders Lachen

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 10:19

@ mariettek ; ik zou het proberen om op zijn bewegingen te letten misschien gaat het dan inderdaad beter Haha!