Irmaatje hier op bokt heeft een verzorgpaard en de eigenaren van dat paard hebben nog twee paarden. Nu zijn de eigenaren tot volgende week donderdag op vakantie en mag ik af en toe op Merlin rijden. Op dit paard heb ik heel wat jaren terug ook mijn ruiterbewijs gereden

Paardje is niet veel gewend, want ze rijdt altijd in de bossen wanneer ze gereden wordt. Ook is ze gigantisch dik, maar hier kan ik dus niets aan veranderen.

Met dressuur was ze gigantisch stug. Ze is traag voor het been (ze reageert wel, maar ze kent alleen slakkegangen en geen middendraf oid) en ze is heel erg shago. De foto's zijn van de tweede keer rijden en toen was ze al heel wat vrolijker, makkelijker in de hand, goed voor het been en het springen vond ze duidelijk leuk!
Hier komen de foto's!
1.

2.

En na was losrijden, durfde ik wel een sprongetje te wagen. Ik durf dus ECHT NIET te springen en zelfs die eerste sprong is voor mij normaliter al heel hoog. Maar het ging wel lekker, dus we hebben nog wat omhoog gebouwd tot ongeveer 50 cm op de steil.
Mijn handen en armen doe ik heel erg gek, ik weet niet waarom precies, want ik merk er niets van. Ik denk dat het een restje spanning is?
De eerste sprongen (laag kruisje) zijn nog wel netjes.
3.

4.

5.

Kruis stukje hoger en vanuit galop springen.
6.

Paard denkt hier: "GVD! *&#@*&#$@(* DOE DIE HANDEN NAAR VOREN!
"Sorry paardje
7.

8.

Oké, geen echt mooie foto, maar ik vond 'm wel artistiek en hier zijn mijn armen tenminste aangelsoten. Let vooral ook op mijn tong

9.

En de laatste sprong die we gesprongen hebben
10.

Lekker lang uitdraven kan ze wel!
11.

Een typisch geval van 'lol met je knol'
12.

Toen gingen we zonder zadel uitstappen, maar ik kon het niet laten om nog een drafje te proberen
13.

14.

15.
Verder ziet het er goed uit en een super mooi paard ook!