Ik moet is leren mijn polsen niet naar beneden te buigen.

En dan het gedeelte wat ons wat beter ligt, het springen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Suprice schreef:Ziet er mooi uit.. Maar die eerste hindernis, daar ligt een balkje achter, dat lijkt me een beetje gevaarlijk.. Maar verder ziet het er goed uit, vooral het springen!
Suprice schreef:Ziet er mooi uit.. Maar die eerste hindernis, daar ligt een balkje achter, dat lijkt me een beetje gevaarlijk.. Maar verder ziet het er goed uit, vooral het springen!
superlise schreef:Suprice schreef:Ziet er mooi uit.. Maar die eerste hindernis, daar ligt een balkje achter, dat lijkt me een beetje gevaarlijk.. Maar verder ziet het er goed uit, vooral het springen!
Dan springt je paard beter/gecontroleerder met dat balkje omdat hij dan nog een goede galopsprong er achteraan maakt, dat doe ik ook vaak is dus niet gevaarlijk.
Ver leuk paard, ziet er goed uit! (dat is op zilfia's hoeve toch?)

moonsparkle schreef:Suprice schreef:Ziet er mooi uit.. Maar die eerste hindernis, daar ligt een balkje achter, dat lijkt me een beetje gevaarlijk.. Maar verder ziet het er goed uit, vooral het springen!
Heeft mijn springinstructrice daar neergelegt omdat oprah ontzettend kan racen. Zo blijft ze wat meer in ritme
channie18 schreef:eyey ziet er goed uit!!! ollie heeft zo te zien inderdaad meer plezier in het springen wanneer gaan jullie starten? groetjes
waarschijnlijk in januari, hebben we nog even om door te trainen.
. Leuk diertje hoor
.