@ veulenkeuring in Harich

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki15

@ veulenkeuring in Harich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 09:59

Hallo allemaal..

afgelopen weekend hebben wij mee gedaan aan de veulen keuring in harich..

we moesten vroeg op want we moesten half 9 al weg.. rond 10 uur waren we er wel.. snel paard nog even wat poetsen en lekker laten glimmen.. als dat klaar was gingen we naar de ring toe.. wij moesten rond 11 uur het veulen voor brengen alles is super goed gegaan in de trailer ze liep er zo op hand achter haar kondje en ze liep er oop.. ze staat mooi stil en ze draait zich niet om in de trailer dus alles is perfect gegaan.. alleen de moeder dit is namelijk haar eerste veulen.. die was heel erg zenuwachtig omdat onze steeds naar andere veulens wou.. we zijn veel bekende tegen gekomen.. ze vonden het veulen goeie achterbeen gebruik .. alleen het was wel jammer zee hadden ons verkeerd in gedeelt wij moesten allemaal tegen paarden van 1.70 en wij hadden een pony van 1.55 dus ons veulen was te klein..

wij zijn super blij met onze 2e Premie op het veulen..

nu maar kijken hoe ze het gaat doen onder het zadel.. ik heb een album gemaakt van de foto´s die wij gemaakt hebben.. dit is wel onze eerste keer dat we dit deden dus geen commentaar alstublieft.!

laat gerust een berichtje achter..

hier komt de site

http://www.mijnalbum.nl/Album=LFSZ38BB

alvast bedankt voor het kijken Haha!

kristatju

Re: @ veulenkeuring in Harich

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:03

ziet er leuk uit

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 10:04

dank je wel Haha!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 10:08

Hardstikke leuk dat jullie zo tevreden waren.
Wij waren er ook maar heb de rubriek waar jouw veulen in zat niet gezien. Wij waren pas om 13.45 aan de beurt.

Even wat tips (geen commentaar maar opbouwend bedoeld)
Als je weer naar een keuring gaat, is het mooier als je het veulen ook opvlecht en opscheert. Dan komt ze nog mooier uit.
Als je dat zelf niet kunt is het misschien een optie om iemand anders hiervoor te vragen.

En de indeling van de veulens gaat naar leeftijd en niet naar hoogte van de merrie.
Mijn veulen is geboren in mei en hoeft dus niet tegen een veulen die al in maart is geboren.
Tijdens kampioenskeuring kon je ook zien dat de meeste gekozen veulens ook al wat ouder waren.

Ik begrijp wel dat je veulen veel heeft geleerd deze dag.
Succes er verder mee.

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 10:09

jaa wij wisten dat we veulen in moesten vlechten alleen het lukte niet.. ze is namelijk erg irritant nog met haar hoofdd. en dat zijnw e haar aan het afleren..
we hebben het geprobeert maar wou echt niet Knipoog

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 13:49

Niemand meer ??

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 15:12

Nikki15 schreef:
jaa wij wisten dat we veulen in moesten vlechten alleen het lukte niet.. ze is namelijk erg irritant nog met haar hoofdd. en dat zijnw e haar aan het afleren..

Ik zou het nog eens proberen. Dit hoort allemaal bij de opvoeding.
Onze veulens zijn 2 weken geleden allemaal gevlochten omdat we de selectiecommissie van Star Salesveiling. Niet elk veulen was even makkelijk maar het is toch gelukt.

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:23

Ibalia schreef:
Nikki15 schreef:

Ik zou het nog eens proberen. Dit hoort allemaal bij de opvoeding.
Onze veulens zijn 2 weken geleden allemaal gevlochten omdat we de selectiecommissie van Star Salesveiling. Niet elk veulen was even makkelijk maar het is toch gelukt.

jaa ik weet het.. maar ze wou eerst ook niet stil staan en nu doet ze dat ook.. en ze krijgt echt haar zin niett.. maar ik was toen alleen thuis en toen wou het niet.. als er nog iemadn bij was lukte het wel denk k.. Haha! Knipoog

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:01

Omdat foto-albums niet gelinkt mogen worden, en omdat het topic verkeerd staat, hier een slotje.