Djarada @ work (+filmpje!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Tamara

Djarada @ work (+filmpje!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 10:57

Gister heb ik heerlijk gereden. Donderdag heb ik voor het eerst les gehad van carlijn83 en sindsdien loopt ze als een trein Haha!! We nemen nu privéles omdat de punten steeds in de 170 liggen en dat zou komen door een probleem in de buiging. Dat gaat sinds Donderdag ook stukken beter en ze loopt zelfs bijna recht! Ik heb haar eind Oktober 2006 gekocht en sinds begin Maart rijd ik wedstrijden. Djarada is een moeilijke pony en ik ben al superblij dat ze zo loopt Haha!! Misschien valt je het op dat ik middendraf veel doe, hiervan wordt ze gehoorzaam,. Maargoed, genoeg gekletst Tong uitsteken
Afbeelding
1* Voorbereiden Middendraf
Afbeelding
2* Middendraf Lachen.
Afbeelding
3* Bocht Vork.
Afbeelding
4* Van hand veranderen
Afbeelding
5*
Afbeelding
6*
Afbeelding
7* Galop
Afbeelding
8* Middendraf wegrijden
Afbeelding
9* Terugnemen
Afbeelding
10*
Afbeelding
11* Galopje Kwijl
Afbeelding
12* Stappen
Afbeelding
13* Halthouden

En nog een filmpje.

Eigen commentaar;
-Geen geld zoeken
-Hoofd mag af&toe wat stiller
-Goed blijven zitten in galop
-Hakken uitdrukken

Groetjes Lachen.
P.S. De 1e 9 zijn uit het filmpje genomen zodat er wat momentopnames zijn, hopelijk is dit iets makkelijker voor jullie.

Aislinn

Re: Djarada @ work (+filmpje!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:49

Yeah ik ben de eerste Haha!
Ziet er goed uit Tamara! Heb eigenlijk niet veel commentaar, alleen lijkt het op sommige foto's of ze een aan de teugels hangt en daardoor ook een beetje op de voorhand valt.
Maar jullie komen er wel! Knipoog

_Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 11:57

Heej da filmpje ziet er goed uit! ze heeft een mooie galop vind ik, het ziet er ook uit alsof ze hel lekker zit

xx_Rosalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:53

shabrakje staat leuk !!
viel me nog wel op dat je vanuit de stap gelijk al hard gaat draven, probeer ook rustig te draven, veel overgangen zodat ze gehoorzamer wordt

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:02

Ben het met je eigen commentaar eens, en als ik het filmpje bekijk lijkt het dat je je handen af en toe nogal beweegt. Verder ook je benen niet gaan afsteken Knipoog. Maar leuk diertje, en je rijdt haar wel netjes hoor Ja.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:05

mooi paardje Lachen foto's zijn wat onscherp alleen daar gaat hethier niet om natuurlijk Knipoog ik wil trouwens even zeggen dat je paarrdje mega leuk met zijn hoofje loopt Haha! de meesten paarden lopen of hangent naar beneden of omhoog of aan de teugel maar jou paartje hangt met haar hoofd maar omhoog haha ziet er leuk uit Knipoog rijd vast heel fijn! (omdat ze dr hoofje wel stil houd en niet hangt) veeel plezier er mee Haha!

Birgit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:09

Ben het met je commentaar eens Ja alleen af en toe moet je je handen ook wat meer dragen. Verder ziet het er goed uit, leuke pony ook!

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 14:26

Met commentaar ben ik het idd ook eens probeer alleen wat verder door de hoeken te rijden, vooral bij het filmpje is goed te zien dat je zoals bij het handveranderen de hoeken nogal afsnijd.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 15:31

Tamara, vind het er goed uitzien hoor!! Komt goed met carlijn.

Ze mag af en toe nog iets meer op achter, vooral in galop, en iets meer bij elkaar. Maarja om dit goed te kunnen moet ze eerst recht zijn. SUper dat je hier goede hulp bij zoekt..

Komt helemaal goed, succes

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 16:14

Bedankt voor al jullie reacties Haha!!
_Mleen; Dat zit ze ook ja, bedankt Lachen.
xx_Rosalie; Shabrakje is eigenlijk van m'n moeder maar ik mocht 'm op Clown Dit doe ik zodat ze niet aansukkelt, bij ons moeten ze gelijk draven en niet aansukkelen
fiekhe; Mijn handen beweeg ik als Djarada met haar hoofd schudt. Dit doet ze wel eens als ze er geen zin in heeft. Bedankt Lachen.
lottehorses; Thanx Lachen. Ze liep echt heerlijk, eerder moest ik eerst vechten om d'r zo aan 't lopen te krijgen maar dat hoft gelukkig ook niet meer Haha!.
Birgit_; Handen klopt, ik lette er nu niet op omdat ik er eerst zeker van wil zijn dat ze dan ook zo blijft lopen. Ik ben er mee bezig Lachen.
Girl007; Klopt wel ja Ja Maar verdere uitleg staat in de uitleg.
Pauline; Ze loopt ind nog op de voorhand. Het is moeilijk omdat haar achterhand hoger is dan de voorhand. Maargoed, we zijn nog in opleiding Vork!

edit;; stuk van de zin vergeten Verward

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 16:21

het is moeilijk, maar ik durf te wedden dat als je dat eenmaal doorhebt, dat alles nog 100.000x makkelijker gaat. En in opleiding zijn is toppie...

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:38

Netjes,

Het commentaar geef je zelf al paar kleine verbeterpuntjes Knipoog
Ik vind het er netjes en ontspannen uitzien.

Ga zo door!