Tommy @ work (baggerkwaliteit)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Riddikulus

Tommy @ work (baggerkwaliteit)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 15:31

Het lijkt wel of de weergoden me niet mogen: Wanneer ik iemand meesleep voor foto's regent het per definitie. En met de camera in de binnenbak is geen geweldige oplossing (zoals je ziet). Sorry voor de waardeloze kwaliteit, maar het geeft een aardig beeld van onze training.

Ik heb het gevoel dat Tommy soms nog wat op de voorhand duikt, al heb ik dat gevoel wanneer ik erop zit niet echt. Ook op de foto's plaatst hij zijn achterbeen vrij ver onder de massa. Hoe kan ik hem nu meer "laten stijgen" van voren?
Ik weet het "dat moet je je instructeur vragen", en dat heb ik ook gedaan, maar ik ben benieuwd naar jullie tips Knipoog

Afbeelding
Stap. Duh. Tong uitsteken

Afbeelding
Schakelen tijdens het losrijden. Hier zie je goed dat hij op de voorhand valt, hoewel hij wel vanachter erbij is. Toch?

Afbeelding
De gallop is van het type: H&HO (Hevig & Haast Oncontroleerbaar). Zeker een verbeterpunt van ons beiden. We werken hier dan ook hard aan.

Afbeelding
Iets meer opgericht.

Afbeelding
Onze nieuwe oefening: SB! Ik ben er best trots op dat hij al zo mooi kruist.

Nou, kom maar op! Sigaar

Paperclip3

Re: Tommy @ work (baggerkwaliteit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:32

mooi paard, ik zou hem alleen iets langer in de hals laten, nu loopt hij er een beetje achter op de 4e foto

x__Ellis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:36

leuk diertje Lachen ik val op witte ponys / paarden Haha!

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 15:43

loesaardbei schreef:
mooi paard, ik zou hem alleen iets langer in de hals laten, nu loopt hij er een beetje achter op de 4e foto

Achter de loodlijn? Dat valt toch wel mee, of niet dan? Zn neusje is er volgens mij nog helemaal uit, hoor?