Cloud M1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Riannneh

Cloud M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 14:29

Hallo allemaal!!
Ik had weer is zin om zelf wat foto's erop te zetten, ik ben net (nouja net) M1 met hem gestart, nu 4 wedstrijden gehad en we hebben al 8 winstpunten. Gaat erg hard dus! Zondag hebben we de kringkampioenschappen (hoop ik) want het weer is nou niet echt om over naar huis te schrijven maar we zullen het zien. Hier de foto's dan maar.. ben benieuwd wat jullie er van vinden!

hier zit ik een beetje voorover..
Afbeelding

Afbeelding
achterwaarts..
Afbeelding
beetje vaag moment..
Afbeelding
beetje plat door de bocht
Afbeelding
nog even een mooie uit de L2 nog..
Afbeelding

Paperclip3

Re: Cloud M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:43

echt heel mooi! probeer alleen je benen iets meer terug te houden

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 14:59

Hoe is het gegaan.
Hoeveel punten had je.
Maar probeer ook wat loesaarbei al zei probeer je benen iets terug te houden.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 15:01

Stoer dier. Ja Als je mooi achter je hand aan blijft rijden en zorgt dat ie niet te kort in de hals wordt rijd je zo Z.

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 20:29

Dankjulliewel!
en dat is idd een aandachtspuntje, ik zal er op letten.. maar dat was de eerste wedstrijd M1 en toen was ik 2x 1e geworden met 198 en 183.. en het ging eigenlijk niet eens zo goed, hij sprong om in de contra (hadden we een 2 voor..) maar dus ook veel 8en enzo.. dankje wel voor jullie reacties!

Bokkertje159

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:18

Ziet er leuk uit!!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:59

Hé, dit is toch Mc Cloud die van Milou Kievik en Inge Koster is geweest?

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 22:11

Jaa!! wat grappig dat hij hier wordt herkend.. Ik heb cloudje van Milou gekocht ja, zijn baasje van daarvoor ken ik niet.. Maar Milou komt ook nog wel is hier naar Texel om me te helpen, en dat gaat altijd super.. en waar ken jij Cloudje van dan? van de wedstrijden?

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:19

Nou Milou lest altijd (nog steeds maar dan met haar huidige paard) bij Linda Verwaal en daar sta ik al jaren bij op stal. Zijn eigenaresse voor Milou, Inge Koster staat ook al jaren bij haar op stal, dus die ken ik vrij goed! Toen ik destijds van de D-pony af kwam, waren we op zoek naar een geschikte E pony. We hebben geprobeerd om Cloud te laten inmeten, maar dat lukte helaas niet. Toen hebben we hem ook niet gekocht. Daarna is hij naar Milou gegaan.
Wat grappig om hem hier zo te zien! En wat fijn dat het goed met hem gaat! Veel plezier met hem, daar kun je nog veel van leren Lachen

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 10:57

Owja op die manier.. Maar ik ben heel erg blij met hem, ik heb hem nu iets langer dan een half jaar maar ik heb al zo veel geleerd! en ik ga deze zomer naar Tineke Bartels met hem, en dan wil ik proberen om daarna misschien ook nog bij Milou langs te gaan en daar misschien een wedstrijdje rijden.. maar nu eerst afwachten of de kringselectie van morgen doorgaat...

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 10:58

ziet er goed uit Haha! probeer je schouders wat naar achteren te houden Knipoog

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:33

hee
jaa ik ken mc cloud ook van inge/ milou wat leuk om hem weer te zien!! hij ziet er goed uit!!!
veel succes nog!!

Mayka__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:35

Wat een leuk paardje! Ziet er geweldig uit!

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 20:49

Dankjewel! haha cloudje is gewoon beroemd dus! en jij kent hem ook van de wedstrijden of iets? wat leuk, nou ik ga morgen op kringselectie dus ik zal wel laten weten hoe het gegaan is.. Lachen heb er zin in..

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 10:26

Om 5 uur opgestaan vanmorgen, niet uitgeweest, en vol zenuwen mn proefje nog een paar keer doorgelezen.. en het had weer geregend vanacht dus ik denk ik bel Ilona toch maar even.. (om kwart over 5, oeps!) maar ze was al op het terrein en zou ons later terugbellen of het door zou gaan.. dus om 6 uur worden we gebeld, dat het door ging dus ik ben gauw doorgegaan met vlechten en (omdat we op texel wonen) snel naar de boot van 7 uur gereden.. eenmaal op de boot met nog een heel koppel texelaars die erheen moeste worden we weer gebeld.. het is toch maar afgelast, het ziet er niet naar uit dat het nog beter wordt.... dus wij met zn allen de trailers op de boot om gedraaid en maar weer mee naar huis gevaren en om half negen kon cloudje (prachtig met knotjes en al) zijn stalletje nog weer even in.... best wel balen dus maarach, ik ben benieuwd wat ze nu doen want je heb natuurlijk wel een selectie nodig...