Ik ben pas nieuw op bokt. Ik wilde jullie graag kennis laten maken met mij en mn kleine kindje door dit topic!
Mn lieve kleine kindje (--> in het echte leven Highsense's Upperpride en Ukkie) rijden al 1,5 jaar samen. Sinds 12 feb 2006 rijden we ook wedstrijden. Nu rijden we L2 en we hebben al 5 winstpunten. We trainen bij Charles van Belle voor de dressuur en bij Arie van der Breggen voor het springen.
Als kado voor mn examens(die ik gehaald heb
) kreeg ik van mn ouders een clinic bij Theo Hanzon. De clinic werd gehouden bij Stal Blankenspoor.Theo Hanzon was erg aardig. Hij wilde dat mijn paard eerst laag, rond en naar voren ging lopen. Mijn paard kan nl perfect de oprichting
haha! Vandaar dat mijn handen constant bij mijn knieen zijn, normaal rijdt ik niet zo dus maak je vooral geen zorgen dat ik mn paard teveel op de voorhand trek!Verder heb ik nogal wat problemen met mn zit, hang soms te veel naar achter en werk het paard af en toe een beetje tegen
Wordt ook al aan gewerkt. Als laatste geef ik been met mn spoor, ook daar wordt aan gewerkt.
Commentaar is meer dan welkom en ik hoop dat jullie het leuke plaatjes vinden!
Mn liefje dr koppie

Passage
oefff die tenen

Mijn favo foto, heel fijn moment

Beetje jammer dat ik onthoofd ben..

Ukkie, wat zijn je manen toch mooi

Whaaaaa fotograaf

Wat zie ik er toch charmant uit te paard

Voetjes van de vloer

Stapje

Als je mij eraf denkt, ziet het er best leuk uit

Dat was het weer, hopelijk snel weer wat foto's!
Bedankt voor het kijken!

Jullie komen er 
Succes met je leuke paardje