Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij heeft soms een bui en dan staatie stil, en je kan doen wat je wilt, maar de enige reactie die je krijgt is dat hij z'n oren naar achter doet... heel fijn
uiteindelijk loopt hij dan wel weer, hij wordt het ook zat, maar hij kan zich zo afsluiten
. Let ook wel dat je zelf niet overdreven achterover gaat hangen of voorover gaat zitten; gewoon een rechte rug
. lottehorse schreef:wat ik doe het klinkt heeel gemeen maar gewoon een keer een hele harde ruk geven.. dan leren ze het zo af.. ik bedoel het is even gemeen maar het mag gewoon niet. het is gewoon een vervelende eigenschap.. veel sterkte er mee!
hij blijkt een klophengst te zijn
nu wordt dat dus 'opgelost' en het wordt dan waarschijnlijk een veel rustiger paard. Waardoor zijn voorwaartse drang wat verminderd zal worden en hij normaal (hiermee bedoel ik langer dan 2 tellen) stil kan staan. Nog even afwachten of dit klopt, maar dat zal best wel
want dat hengstengedrag gaat er sowieso uit, samen met de achtergebleven rest 
Heb er zelf ook erg last van. Je moet veel overgangen rijden en veel ophoudeningen