Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Gisteren weer les gehad en ging erg goed. Ze vond de hulpteugels alleen niet zo leuk. Wat denken jullie van hulpteugels? Wel of niet doen? Murretje schreef:Dankjulliewel voor de leuke tips!! Ik ga lekker aan de slag!Gisteren weer les gehad en ging erg goed. Ze vond de hulpteugels alleen niet zo leuk. Wat denken jullie van hulpteugels? Wel of niet doen?
. Maar ik ben er niet weg van.
Murretje schreef:Dankjulliewel voor de leuke tips!! Ik ga lekker aan de slag!Gisteren weer les gehad en ging erg goed. Ze vond de hulpteugels alleen niet zo leuk. Wat denken jullie van hulpteugels? Wel of niet doen?
. Rijd ook eens zonder stijgbeugels dat verbeterd je zit en je evenwicht. Ev. kan je ook zonder zadel eens rijden? Maar, da's natuurlijk niet bij elk paard aan te raden. Sommigen zitten echt niet lekker. (paarden met een erg hoge schoft bv.) Dus dat moet je zelf weten
. Voor de rest is alles wat ik wou zeggen al gezegd, dus... Veel succes! (en welkom op bokt
)