Pretty Woman @ work (met nieuwe camera!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretty Woman @ work (met nieuwe camera!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 18:17

Jep eindelijk die nieuwe camera! De foto's zijn al een pak mooier maar ze gaan nog mooier worden als mams door krijgt met welke stand ze nu het beste foto's maakt Knipoog

Afbeelding
ik kijk lekker arrogant, zal wel ergens naar aant kijken geweest zijn Clown Pretty kijkt er overigens ook niet al te gerust op.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
*IEEKK! Monster!* (tenminste zo reageert ze Clown In werkelijkheid ging het om een of andere gans van de buren die naar de draad toe vloog)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
rustig drafje, al iets opgenomen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dat heerlijke eigenzinnige bekkie
Afbeelding

still van het filmpje;
Afbeelding
Afbeelding
lekker drafje!

en tot slot het filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=8eDOWeO3ZUI

ivm de galop; ik houd me nu vooral bezig om haar op de achterhand te krijgen in galop, en haar te laten ontspannen. Zoals wel opgevallen zal zijn is Pretty een ontzettend nerveus paard. In stap en draf gaat het steeds beter maar in galop blijft ze op een bepaalt puntje 'hangen'. Dus eerst ontspanning en dan pas vanvoor deraan. Dat ze eerst maar eens vertrouwen krijgt in haar eigen galop voordat ik vanalles van haar verwacht.
Al vermoed ik dat ze al meer haar evenwicht gevonden heeft. De jongedame gooide er zowaar een serie bokken uit bij het instappen *LOL* (vlak na dat ze daar opzij schoot)

Joica

Re: Pretty Woman @ work (met nieuwe camera!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:30

ziet er netjes uit. goede kwaliteit foto`s met je nieuwe camera Lachen

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:34

Mooi paardje, het ziet er netjes uit. Die poseer foto (de laatste) vind ik echt mooi Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:43

Zoooo dame, daar ga je hard vooruit met je camera! Haha!
Eindelijk, lekker joh!

Pret loopt fijn. Lachen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:49

Mooie foto's, camera doet het al mooi zo en als ze nog mooier worden Lachen. Pret loopt mooi. Gaat telkens als ik foto's zie weer beter.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 20:42

Leuk joh een nieuwe camera! Ik heb toevallig ook net een nieuwe! Haha!

Gaat al steeds beter he met Pret! Haha! Super hoor.

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 12:36

Kath, zo zie je er nu uit dus, goed je weer eens te zien. Haha, nee onzin, maar de foto's zijn zo stukken scherper!

Pretty zelf gaat er ook goed uit zijn, krijgt al een steeds mooiere nek en kontje Haha! Verder kijk je hier op een aantal foto's erg naar beneden, daar moet je even op letten. Maar andere keren is me dat ook nooit opgevallen, en je moet natuurlijk prioriteiten stellen he Knipoog

Je moeder moet dus goed oefenen met de camera?! Dat betekent in het vervolg veel foto's van jou met pretty, phara of exje? *LOL*

jappielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:09

mooi paard Pling , ziet er goed uit !!

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:18

Inderdaad een erg mooi paard, je kijkt soms wat naar beneden maar daar kan snel verandering in komen he Haha! , welk ras is je paardje?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:21

Met recht een pretty woman Haha!

nikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:22

leuk paardje hoor
het zadel waar je mee rijd lijkt me ook heel fijn, wat voor een is het?

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:32

Pretty woman... erg leuke naam, en heel erg toepasselijk! Mooi paard. Bij draf en Stap en ook Galop ziet het er ontspannen uit, fijn dat je haar eerst het vertrouwen heeft, vooraleer je wat meer verwacht.

Bij het filmpje krijg ik wel de indruk dat zij bepaalt wanneer ze van galop naar draf over gaat.. kan dat? Volgens mij mag je haar wat meer voorwaartser rijden tijdens de galop, in bepaalde stukken valt ze nl. bijna in draf, waardoor jij met je zit moet aantonen dat ze door moet gaan. Dus voorwaartser rijden kan volgens mij geen kwaad. (ik weet natuurlijk niet hoe ze daar op reageert?)

Veel succes nog iig!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:47

leuk beestje!! ik vind het er wel lekker soepel uitzien Lachen wat mij betreft zou ze wel wat voorwaartser mogen lopen, vooral in de galop want zover ik het kan zien op je filmpje gaat hij nèt niet voorwaarts snap je wat ik bedoel? en ook mag je in de galop wat meer op je kont zitten Lachen maar ik vind dr wel lekker lopen!! volgens mij heb je ook een heel fijn zadel of niet? Lachen ziet er in elk geval wel fijn uit Tong uitsteken

Dinena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:51

leuk paard. ziet er goed uit Lachen

Clausje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 13:58

leuk paard!
je kijkt alleen heel de tijd naar beneden op het filmpje
kijk dan meteen of je op het goede been rijdt Knipoog
verder geen commentaar Lachen
jullie zijn een leuk stel samen!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 14:40

Clausje, hihi dat was me zelfs niet eens opgevallen Bloos

dinena_ dankje Lachen

Negerzoen; idd met dat zitten heb ik heel veel problemen op haar (in galop dus) Ik heb haar heel erg moeten terug rijden heel in het begin omdat wat zij deed niet eens op een galop leek. Haar passen waren veel te groot, maar nu mag ik haar inderdaad weer iets meer vooruit rijden Lachen
Het zadel is een Knight Rider, is ook een heel fijn (zacht) zadel.

Soet; Nee ze 'valt' nog in draf omdat haar overgang galop-draf nog niet goed is, ze gaat in draf waar ik het haar vraag maar nog niet zoals het moet Knipoog Eerst ging ze gewoon helemaal niet Bloos Dat zijn allemaal van die kleine puntjes waar ik nu heel hard aan ga moeten werken...Die zijn er bij in geschoten. Ik vind het vooral heel moeilijk om het juiste tempo te zoeken omdat ik altijd ''bang'' ben dat ze weer te snel gaat Lachen Maar ik zal proberen haar iets meer vooruit te rijden en zien wat dat geeft Knipoog

nikia; Knight rider Lachen Dankje overigens

laura24: jazeker! Jammer dat ze het ook zo goed van zichzelf weet Nagelbijten / Gniffelen

lauraketje; het is een te klein gebleven KWPN'er. Lachen (ofja ze zit tussen de 1.52 en de 1.56 maar ze wilde een paard van ruim 1.65 Clown) De eigenaar zegt dat ze toen al een eigenzinnige trut was met zo klein te blijven *LOL*

jappielover; dankje.

none; hihi ja haar nekje word steeds dikker en ze word al weer voller! Ik kijk idd wat veel naar beneden maar ben altijd aan het kijken of ze goed loopt Bloos Ze kan nl net zo goed loslaten terwijl ze haar neusje er net te veel uit heeft (in draf dan) en ik heb geen spiegels dus ik moet het zo wel zien Nagelbijten / Gniffelen
En jep mams moet oefenen! Er zullen beslist nog foto's volgen van de andere twee, al heeft Explo de 'ik laat baasje liefst zandhappen' mentaliteit weer overgenomen Rolleyes Jaloerse bok!

Roos_M; En wanneer komen er foto's van jouw *trutje*? Haha!

zitake; ja, alleen heb ik het ide dat ik haar nu niet helemaal in die galop gereden krijg zoals ik het zou willen...Maar dat zal met tijd wel goed komen zeker? Komt tijd, komt raad... Lachen

shanna16; je ziet ook eens daadwerkelijk wat nu he *LOL*

Natje_Spirit; hihi dankje! Lachen

Joica; ja gelukkig! Nu de andere twee ook nog op de foto proppen Vork

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:08

T'zal daarom zijn dat ik die indruk kreeg, ik zeg het nog eens, fijn dat je haar zelf laat zoeken, en niet dwing om in een of andere positie te lopen Knipoog Dit heeft nl. een veel fijner beeld Lachen

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 15:17

pharagirlke schreef:
Roos_M; En wanneer komen er foto's van jouw *trutje*? Haha!

Haha, nou ik moet even iemand vragen om foto's te maken van het rijden. Dan kan ik ze wel op bokt zetten! Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-07 19:06

Soet; desalniettemin gaan we er wel aan werken hoor Haha! Die ovrgangen kan ze beter maken Lachen

Roos_M; gewoon een vriendin oid mee sleuren Clown