Troubless..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jul_01

Troubless..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 16:18

Hee,

Ik rijd sinds een half jaar 2 haflingers, in het begin ging dit hartstikke goed,
maar al snel kreeg de jongste de gewoonte om je te willen trappen als je het halstertouw
wilde vastmaken. Er waren toen verder geen problemen.
Nu wel..
Een paar weken geleden kom je het zadel er niet eens opleggen (dit was eerst geen probleem),
nu na wat oefenen gaat het al stukken beter.
Ze laat het nu alleen niet meer toe dat je via links opstapt, ze probeert dan te trappen. Maar om haar niet haar zin te geven,
ga ik gewoon net zolang door totdat ik er op het gezeten, al is het maar 5 minuten.
De laatste keer kon een vriend van mij niet opstappen, maar ik kon in 1 keer opstappen, nu werd alleen het afstappen een probleem.
ook dan probeerde ze te trappen..

Herkent iemand dit misschien? Wat is de beste manier om van deze problemen af te komen?

Groetjes Julie

_joellover_

Re: Troubless..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:36

is dit iets pijnlijks denk je of is het klierig heid

Jul_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 17:25

Ik denk klierigheid...

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:26

Pak je haar ook wel eens zonder dat jullie gaan zadelen en rijden?
Hoe voelt haar rug aan? Wat doet ze tijdens het poetsen, vind ze dit prettig of onprettig? Hoe oud is ze en hoelang onder het zadel?
Heb je les?

bengy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-07 10:34

ik kan denk ik niets doen aan het trappen met het vast maken maar misschien wil het wel als je voordat je er op gaat zitten eerst met zadel gaat longeren? hoelang is ze al onder het zadel?