kan iemand helpen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

me88

kan iemand helpen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 15:45

Heey

Ik heb het probleem dat ik onder het rijden heel vaak mijn buitenteugel vergeet Boos! Dit is nu echt neit goed.
Heeft iemand misschien een tip of een foefje zodat ik die buitenteugel niet zo snel vergeet??

alvast bedankt.

Luv_Sil

Re: kan iemand helpen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 15:47

bedoel je dat je vergeet je buitenteugel eraan te houden? Heb ik ook Tong uitsteken erg vervelend :p Ik probeer er dan zoveel mogelijk op te letten, en mezelf te verbeteren als ik het niet doe Tong uitsteken En ik probeer er een gewoonte van te maken, zodat ik het automatisch ga doen Tong uitsteken

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 16:08

Ik heb precies hetzelfde en vooral als mijn linkerteugel aan de buitenkant is.
Het zit tussen mijn oren, maar ik pak dan de buitenteugel, naar mijn mening "korter" dan mijn binnenteugel en dan zit de buitenteugel er wel aan. Als ik mijn paard dan vervolgens rechtzet blijkt mijn buitenteugel gewoon even lang te zijn als mijn binnenteugel, maar blijkbaar laat ik de buitenteugel soms te makkelijk los.

bonnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:29

Dit probleem heb ik ook.. ik pak het automatisch over met mn rechterhand..
En dat buitenteugel iets korter nemen doe ik ook wel is..helpt opzich wel.

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:33

of gewoon eens een poos heel bewust alleen op je buitenteugel en je been rijden, dus je binnenteugel los laten. Dan kom je niet in de verleiding om daaraan te gaan hangen. Ik probeer ook steeds bewuster op de buitenteugel en het binnenbeen te rijden en vooral rechtsom gaat dit nog lastig en krijg ik geen stelling (waardoor ik dus een losse buitenteugel krijg)

Als ik mijn buitenteugel korter maak rechtsom, dan krijg ik namelijk alleen het effect dat ik contra-stelling krijg...

HoofBeat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:37

misschien een plakkertje op teugel? dan kan je afentoe kijken of je je hand op dezelfde plek hebt Knipoog

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 18:59

iemand vragen of die erbij wil gaan staan en elke keer roepen als jij je buitenteugel er aan moet houden;) je kan ook iemand vragen die zelf ook aan het rijden is

me88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-07 19:14

allemaal heel erg bedankt. vandaag was een vriendin meegegaan die me constant heeft gecorigeerd dat was wel fijn maar kan moeilijke steeds iemand vragen haha. met het plakkertje kan ik inderdaad eens proberen is een goede tip. bedankt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 19:18

je binnen teugel extreem lang houden wil wel eens helpen.
dan betrap je je zelf steeds.