17juni hadden we wedstrijd bij riant, eigenlijk hadden we 16juni in dronten de 2e selectie maar ik kon niet meerijden dus ging ik naar riant

We zijn er een hele tijd uit geweest, en toen ik hem weer ging oppakken was het elke keer verzet en hij liep echt niet meer zoals die liep voordat hij ziek werd.
Maar we komen er weer bovenop en hij gaat ineens met sprongen vooruit!
We staan nu ergens anders met de pony, en daar train ik op t land wat erg goed voor hem is(hij leunde heel erg op de bakrand) maar hier is dus geen bakrand 
De 1e proef ging goed en hadden we 187punten

de 2e proef moesten we gelijk erna rijden, maar hij was echt moe dus die ging niet zo en het werd weer helemaal de emiel zoals die de laatste tijd liep*constant verzet enz.* toch waren er redelijke stukjes en hadden we 166punten
hier de foto's, ze zijn niet van echt goede kwaliteit want ze zijn met een mobiel gemaakt
groeten, jammer dat die er achter niet helemaal bij staat

galop, die sterk verbetert is

middendraf, die ook verbetert is en eindelijk zo ver dat hij nagefelijk blijft

gewoon een lekker drafje op de volte

en de mooiste, waar ik trots op ben
, mooi achtief voor EN achter (eerder kwam die achter niet goed mee*, nagefelijk, en mijn houding vind ik wel netjes(ben alleen wel de teugels korter aan het maken je ziet ook een klein boogje
en afgroeten, weer achter er niet helemaal bij

natuurlijk even uitschudden voor de jury wagen

en klaar

let niet op de knotjes
ik kon namelijk de naald niet vinden dus daarom maar zo 
verbeterpuntjes:
*tenen(nooit last van gehad maar nu ineens wel
)verder laat ik het aan jullie over
hoef geen commentaar over dat ik te groot ben, ik ben ervan bewust dat ik zeker niet te klein voor hem ben

!