Afgelopen zondag heb ik met Meerke's Jeroen (Joery) mijn 3e officiëlle cross gereden.
Toen Joery de trailer af kwam en wat rond had gekeken had hij al door wat er ging gebeuren. Want met de dressuur was hij erg fit. Maar ik kon een fijne proef rijden en stond na de dressuur 7e met 199 punten.
Tussen de dressuur en het springen hadden we 3 uur dus hebben we rustig de cross nog 2 keer gelopen (voor de dressuur ook al een keer gedaan). Tijden het parcours lopen was ik Vivian Stoop (Altos hier op bokt) al tegen gekomen en ik had gezegd dat ik zou zwaaien!! Door het op de trailer staan was Joery weer opgeladen want ook met het springen was hij nog erg fit. Een beetje een hectisch parcours gereden met uiteindelijk 1 weigering en 3 tijdfouten.
Maar het leukste moest nog komen
! Joery even wat laten galloperen en een paar keer de boomstammen op het losrijterrein gesprongen. En toen mochten we van start. Alles ging goed, op 2 hindernissen het alternatief genomen (een trakhener, de boomstam genomen. En bij het puntje de dubbel genomen) En verder alles foutloos en wat heb ik met een big smile rond gereden
! We waren wel 22sec buiten de tijd, maar dat maakt me niks uit! Het ging me om het foutloos de cross uitrijden!En uiteindelijk zijn we nog 7e geworden! Het was echt super
!Suzanne (risky hier op bokt) nogmaals bedankt voor het helpen
!Natuurlijk heb ik ook foto's!!
De meeste zijn van Vivian Stoop, http://www.vivianstoop.nl/index.php?page=home
En haar wil ik bedanken voor deze super leuke foto's
! De foto's zijn in het zwart/wit omdat ze anders een beetje overbelicht waren.Nu dan de foto's van deze super leuke en gezellige dag!!
Hindernis 3

Hindernis 8

Hindernis 9

Mijn zwaai serie
(zoals beloofd!)

En de waterbak (foto van mn moeder)