Alle begin is moeilijk
:

Maar het beterde:

En achteraf nog even onder het zadel:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:

! hopelijk gaat het straks in t begin ook goed! succes nog verder!
Ben is benieuwd wat hij met mijn pony gaat uitspoken, want hij komt na mn vakantie ook eens langs! :p 
Dus dat is een goed teken. Gewoon lekker doortrainen en dan komt het helemaal in orde!

af en toe zag je toch ontspanning ontstaan bij haar 

Sjoert schreef:Voelde het na het werk met de lijnen ook anders onder het zadel?

Kel2004 schreef:Tja, jij wilde zonodig een vosmerrie
Ik weet ondertussen wel beter ....WenK schreef:Ziet er op het eind al duidelijk beter uit. Heb jij jouw dekje zo ver naar voren getrokken of ligt je zadel ver naar voor?

vond ik ze veel beter lopen als ooit! Ik kreeg haar zowaar rond zonder een gevecht
en haar vasthouden deed ze bij mij niet
(moest enkel de knopjes vinden
)Spruit_Elf schreef:Elkie, hier je langere verhaal
Je ziet dat ze in het begin een beetje moest wennen aan de lijnenaf en toe zag je toch ontspanning ontstaan bij haar
Denk dat je dit gewoon goed moet blijven oefenen zodat ze er gewend aan raakt
Jullie zijn een schattige combi! paardje is lekker compact
Je hebt je hakken netjes uitgedruk, en zelf zie ik je benen liever iets naar achteren (onder de rest van je lichaam om die stoelzit te voorkomen).
Handjes moet je iets rechterop houden
Waar is je cap
Super mop!
. Klopt wat je zegt hoor, maar je vergeet nog het vervelende testrenge linkerhandje van me
Titsia schreef:Elke ik vond het er goed uitzien, vooral grappig als jij het mocht overnemen aan de lange lijnen
Toen ik er even op MOESTvond ik ze veel beter lopen als ooit! Ik kreeg haar zowaar rond zonder een gevecht
en haar vasthouden deed ze bij mij niet
(moest enkel de knopjes vinden
)
bewijs (lijkt me niet dat ze zich hier vast houdt..) http://i61.photobucket.com/albums/h69/e ... C01208.jpg
.
.
Spruit_Elf schreef:elkie!!
ramnoke schreef:Elke, WAUW wat een mooi peerdje.
Iig een dikke felicitatie en heel veel geluk en succes