onze eerste rit:

Shot with C2040Z.
toen al terug thuis (toen is onze situatie sterk verslechterd) ze was enorm gevaarlijk geworden en steigerde midden op de weg:

toen besloten om terug naar hugo (mijn lesgever) te gaan met der, waar de eerste week een helse nachtmerrie was.Gelukkig doorgezet en had het toch resultaten opgeleverd(bvb ze werd terug lief)
hier een foto waar ze enorm op gewonden en wild was,
zeer gekrult en dus niet ontspanne:

Shot with C2040Z.
toen maar aan de longe gezet, en kwam dit eruit als resultaat:

Shot with C2040Z.
na veel oefenen en veel afwisseling kreeg ik toch meer resulaten en werd ze fijner om mee te werken maar nogsteeds geen ontspanning in de draf:

Shot with C2040Z.
de stap lukte toch wel al aardig en de galop (maar die was veel te kort en ze gebruikte haar achter benen niet goed):

Shot with C2040Z.

Shot with C2040Z.
toen weer besloten om terug naar mijn lesgever te gaan en na 1 week intens trainen was dit ons resultaat waar ikzelf enorm fier op ben:

Shot with C2040Z.

ons springen is ook erg verbeterd vind ik, op deze foto kun je zien dat ik niet uit mijn zadel geraak, ze was enorm moeilijk om mee te springen, ze stopte voor de sprong en ging als een hert erover, na veel goeie oefeningen springt ze al stukke beter:

Shot with C2040Z.

Shot with C2040Z.
hoe ze nu springt, veel beter dus, we konden eerst niet eens fatsoenlijk 30 cm springen , bij hugo heb ik een oxer van 80 gesprongen (ik weet tis niet zo heel hoog, maar als je weet van waar we kwamen en dat we nog maar pas bezig zijn met springen ben ik al heel trots hoor.):

thuis:

commentaar en punten waar we nog aan moeten werken is welkom
-hou het alleen vriendelijk
-doe opbouwend
-cap is eige keuze.
bedankt
groetjes sanne