Verplichte oefeningen
De vlag

Staan

Vrije kür

Ons team
Onze kleintjes, het basisteam had het ook goed gedaan, ze waren 1ste !

Daag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Gefeliciteeerd!
. 
loez schreef:Ziet er super uit! Ik doe het je niet na! Al lijkt het me wel erg gaaf om het te leren! Super!
areke schreef:Goed gedaan zeg.
Ziet er echt geweldig uit.
Die kleintjes zijn ook zo schattig.
MyrtheJ schreef:Super gaaf Nicky! Doe ik je echt niet naGefeliciteeerd!
Die kleintjes zijn idd super schattig....
marin16 schreef:Ik vind het er echt heel mooi uitzien. Heb ook wel eens gevoltigeerd, ben alleen niet zo lenig.
Wat zit je haar mooi trouwens!
? 
Spoekkie schreef:Wow!
Ziet er mooi en soepel uit! Proficiat...
Hoe zit dat met die klasses eigenlijk? ...en vroeg me ook af..hoe vaak en wanneer trainen jullie eigenlijk?

karlijnd schreef:ik ebn ook benieuwd of jullie ook dressur rijden of springen. en hoe werkt dat met diepunten een 5,7? is dat over een 10 gerekend of werkt dit anders. ben er duidelijk helemaal niet in thuis.
sunniebunnie schreef:Super
Ziet er heel leuk uit hoor
Hippisch Centrum Krimpenerwaard, misschien heb je ze wel gezien? Maar helaas hadden ze weer is pech en heeft 1 iemand haar enkel gekneust met t 'inrijden' en ze loopt nu op krukken..
Leuke foto's hoor, ziet er goed uit!
.
Kan me niet voorstellen dat je een bokker onder je wil als je er boven op staat... vConcorde schreef:Ik vind dát zooo knap hea

Guardian schreef:zo hey, ik doe het je niet na! en wat een superbrafe beessies zeg! veel succes op het NK en laat ons de uitslag MET foto's weten!
WillemYntJee schreef:Hee daar is het voltigeteam van mijn manege ook geweest!Hippisch Centrum Krimpenerwaard, misschien heb je ze wel gezien? Maar helaas hadden ze weer is pech en heeft 1 iemand haar enkel gekneust met t 'inrijden' en ze loopt nu op krukken..
Wel leuke foto's! Echt knap hoe jullie dat allemaal doen!
Mietje schreef:Cool!Leuke foto's hoor, ziet er goed uit!
Mijn oude team was daar ook, zijn volgens mij 4e geworden in de D.
Mistralle schreef:Leuk zeg, ik heb er geen verstand van dus ik kan geen commentaar leveren. Gefeliciteerd met jullie 5e winstpunt.
Wat ik me afvraag, wat voor soort paarden zoeken jullie nou voor voltige? Is de afstamming belangrijk of vooral het karakter of puur de galop? En worden deze paardjes ook onder het zadel (door jullie) gereden?
pharagirlke schreef:vermoed dat de paarden vnl rustig moeten en gehoorzaam moeten zijn...Kan me niet voorstellen dat je een bokker onder je wil als je er boven op staat...
Ziet er spectaculair uit!
Gefeli met de plaatsing en met de doorgang naar de volgende klasse! Die kleintjes doen het leuk
hoe oud zijn ze? 
.
In de D
Nicky2 schreef:Mietje schreef:Cool!Leuke foto's hoor, ziet er goed uit!
Mijn oude team was daar ook, zijn volgens mij 4e geworden in de D.
Dank je! Welke vereniging is dat dan ?