In dit topic viewtopic.php?f=10&t=782978&hilit=Velvet+%40+work was iedereen erg nieuwsgierig hoe het er een tijdje later uit zou zien.
Velvet is in de tussentijd hengstig geweest, er kwam een nieuw paard bij op stal en ze was 1 - 2 weken echt knettergek..
Één keer zo gek dat ik haar uit de wei wilde halen, dat ging goed, toen naar de stal liep en ze zich ineens omdraaide en lostrok en terugrende naar de wei, over het 1,50m hoge hek sprong en ik haar vervolgens weer kon gaan vangen. Daarna had ze ook echt geen oog voor het wezen 'mens'. Inmiddels is ze al een stuk meer gewend en ik kom inmiddels weer aan écht rijden toe (niet dat ik als ik er op zit ze vanalles ziet/hoort en ze alleen maar aan het hinniken is naar de andere paarden

Vandaag was Kiki (_Kiki_) bij mij om Velvet eens te bewonderen en ze heeft wat foto's gemaakt tijdens het rijden! Nogmaals bedankt

Hier dan de foto's:
1.

Eerst heel even longeren..
2.

Wat dieper zetten met het losrijden, teveel op de voorhand, maar wel lekker ontspannen.
3.

Ik moet m'n handen hoger houden en m'n hakken omlaag

4.

Hier kwam ze teveel omhoog (was nog aan het losrijden), mijn handen moeten hoger en ik moet m'n hakken echt een beter gaan uitdrukken

5.

Handen niet vastzetten op m'n zadel en vooruit kijken, wel een fijn ontspannen beeld.
6.

Nog altijd aan het loswerken, wat lager ingesteld.
7.

Even stappen, ik moet niet inzakken. (heb ik wel eens vaker last van zo gauw ik ga stappen

8.

Lekker drafje

9.

Galopje.
10.

Ik wilde wat vooruit rijden, maar Velvet kwam wat omhoog met haar hoofd waarna ik weer wat terugreed.
11.

Lekker drafje!

12.

Ook wel een fijn beeld.
13.

Wat meer buiging zou wel op z'n plaats zijn

14.

Weer een fijn ontspannen drafje

15.

Soms nemen we een stukje wijken mee, ben al erg blij met deze foto!
Over het algemeen doet ze het echt super en ben ik hartstikke blij met haar!

Nog even wat commentaar op mezelf

- Handen niet te laag en niet vastzetten
- Hakken uitdrukken
- Niet 'inzakken' als ik ga stappen
- Vooruit kijken`
- Af en toe nog wat meer achterover zitten
Verder is opbouwend commentaar welkom