Ik had mijn beugels wel wat kort helaas.
Close up

Bus

Frida crea

mooie voorpluk..

die manen

Ik zal snel de foto's van bestgaand en de keuring eens plaatsen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vief wordt echt steeds mooier en jullie worden met de dag beter
Vind het echt knap dat je haar in korte tijd weer zo super hebt lopen
Suusel19 schreef:Wat een super mooi hafje! De beugels te kort valt mij niet super op, je zit netjes, af en toe je hak omhoog maar dat kan ook momentopname zijn. Let wel op je handen, houdt ze rechtop met de duim omhoog. Ga vooral zo door!
dankjewel... 
Zamora schreef:ja hoor de expert spreekt, wie heeft jou leren wijken en longeren?? hahaha

Cinnepin schreef:wat heb je de teugels apart vast. Het ziet er opzich netjes uit, alleen moet je recht boven je paard blijven, ook in wendingen, dus niet naar binnen hangen. En ik heb het idee dat je je schouders vast zet. en op een aantal foto's heb je je sporen erin, probeer daar alleen gebruik van te maken als het echt nodig is.

Echt een mooie haf!! Het rijde ziet er echt goed uit

ben echt heel trots op haar, ze heeft zo veel geleerd en werkt zo hard! Binnen een paar keer starten zijn we nu L1 startgerechtigd.. *trots*

heb de smaak weer te pakken dus! en wil nou gauw L1 starten na die lange veulen stop.. heb dr weer helemaal zin in!!!!