). Stupa vond dit reden om vandaag zeer dwars te zijn, was van mening dat 'ie wel een buitenritje verdiende. Dat staat dan ook voor morgen op de planning en dan hoop ik dat meneer dinsdag wat beter te spreken is haha. :mrgreen: 
Komen we net van een volte af in stap. Maar het kan ook zijn dat'ie z'n achterhand heerlijk naar binnen laat vallen. Da's wat nieuws. Vindt'ie leuk.

Goh, en waarom zou ik nou pijn aan mijn rechterschouder gehad hebben? Géééén idee.

Galopje en morgen de beugels toch even iets korter doen, die benen wiebelden ergens waar ze niet horen.

Wij hebben daar een krater in de bak zitten. Daarom hang ik ook ergens boven hem (incl mijn handen). Er is hier namelijk gisteren een invasie van marsmannetjes geweest, zij kwamen met een ufo en hebben zo onze bak vernield.

Kijk, en op deze foto gaan we net door het diepste punt van de krater heen, daarom zit ik ook wat naar voren. Da's om Stupa te helpen.

Staaaaa en zit!

Poseren mocht nadat we hem verteld hadden dat het écht in de krant zou komen.....

Maar dan moesten we hem wel van zijn beste kant fotograveren.

*HAP* en weer een zweep kapot......
Wat voor fototoestel heeft Alyanne ooit gebruikt? Ik ben toch wel iets beters gewend van jullie foto's hoor.
.
Met een hele orginele kleur.