Arrogante Stupa

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Arrogante Stupa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 11:31

Wij hebben gisteren onze állereerste officiële wedstrijd gereden (jàwel) en toen ook nog eens een winstpunt kregen (krégen inderdaad, want volgens mij was dit een jury met een énorme liefde voor haflingers, de proef was namelijk mijn inziens hooguit 175 pnt waard. Maar mij hoor je niet klagen hoor haha Haha! Clown Duivel ). Stupa vond dit reden om vandaag zeer dwars te zijn, was van mening dat 'ie wel een buitenritje verdiende. Dat staat dan ook voor morgen op de planning en dan hoop ik dat meneer dinsdag wat beter te spreken is haha. :mrgreen:

Afbeelding
Komen we net van een volte af in stap. Maar het kan ook zijn dat'ie z'n achterhand heerlijk naar binnen laat vallen. Da's wat nieuws. Vindt'ie leuk.

Afbeelding
Goh, en waarom zou ik nou pijn aan mijn rechterschouder gehad hebben? Géééén idee.

Afbeelding
Galopje en morgen de beugels toch even iets korter doen, die benen wiebelden ergens waar ze niet horen.

Afbeelding
Wij hebben daar een krater in de bak zitten. Daarom hang ik ook ergens boven hem (incl mijn handen). Er is hier namelijk gisteren een invasie van marsmannetjes geweest, zij kwamen met een ufo en hebben zo onze bak vernield.

Afbeelding
Kijk, en op deze foto gaan we net door het diepste punt van de krater heen, daarom zit ik ook wat naar voren. Da's om Stupa te helpen.

Afbeelding
Staaaaa en zit!

Afbeelding
Poseren mocht nadat we hem verteld hadden dat het écht in de krant zou komen.....

Afbeelding
Maar dan moesten we hem wel van zijn beste kant fotograveren.

Afbeelding
*HAP* en weer een zweep kapot......

Yucca

Re: Arrogante Stupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:07

Prachtig dier...er zou alleen wel een klein beetje van zijn buikje afmogen, voor mijn gevoel.

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:02

Volgens mij vond Stupa zichzelf voor die wedstrijd ook al geweldig. Knipoog
T ziet er goed uit hoor. Volgende keer nog een paar winstpunten en dan zit je al bijna in de L. Tong uitsteken

Maar wat zien die foto's er lelijk verkleurd uit Verward Wat voor fototoestel heeft Alyanne ooit gebruikt? Ik ben toch wel iets beters gewend van jullie foto's hoor. Clown

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:04

Leuke haf, ziet er goed uit Lachen.

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:05

ja wat een kl*te toestel heb jij Hanneke! Mijn eigen maakt veel mooiere foto's hoor Lindy Knipoog

En tja over de foto's, Stupa had zijn dag niet zo *LOL*

Okira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:06

Mooi paardje!!!
Dat buikje stoort me toch niet echt hoor Knipoog

Groetjes

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:13

Dan moet je de volgende keer je eigen fototoestel maar weer gebruiken, alyanne.
Stupa vindt het vast niet leuk dat hij nu zo'n beetje een lichtbeige vacht heeft. Duivel

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 18:14

Ja pppfffff, ik zeg geen nee tegen een gratis fototoestel hoor Haha! Maar inderdaad: een slechter toestel heb ik nog niet gezien. Het lijkt wel of die foto's ontkleurd zijn oid.

_Lindy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:19

Oooh, is ie gratis. Clown Dan maakt het niet uit, supermooie foto's hoor! Pling Met een hele orginele kleur. Sigaar

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 18:25

Leuke foto's! En ik vind het er toch nog goed uitzien hoor, ook al had 'ie even geen zin Tong uitsteken