Visconti @ onderlinge wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smurf1988

Visconti @ onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 11:20

Gisteren was er een onderlinge wedstrijd in de buurt, waar je dus bitloos mocht starten! Dus heb natuurlijk meegedaan met Visco. Hij liep bij het inrijden echt heel lekker, de proef zelf was een beetje slordig en hij was in één hoek bang. Dus dat was opzich wel jammer. Maar ik was wel tevreden hoor, Visco gedroeg zich echt super Ja

Wat foto's van het inrijden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en vlak voor dat we de ring ingingen:
Afbeelding

We hadden trouwens 189 punten en daarbij een 6de plaats. (goh, krijg ik ook nog eens een lintje Tong uitsteken )

Eigen commentaar: mijn houding is echt bagger, werk er al een tijdje aan maar tja het wil nog niet echt lukken. Handen moet ik dichter bij elkaar, teugels wat korter en niet zo met mijn handen in mn buik rijden. En die stoelzit moet ik echt afleren Nagelbijten / Gniffelen

Norfje

Re: Visconti @ onderlinge wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:23

leuk beestje.. mooie gangen derop zitten
ja t commentaar geef je zelf al Lachen

o0onadiao0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 11:24

pff mooi paard heb jij onder je kont!! Haha!

Annemarie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:10

Hee wat leuk Ja haha.
Visco ziet er mooi uit hoor Lachen
Ziet er netjes uit!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:39

Ziet er eht mooi uit!! Ja
Commentaar geef je zelf al waarbij ik inderdaad echt aan de onderbenen zou gaan werken, dan kan je je hulpen ook verfijnenen en je paard prettiger "opsluiten" tussen je benen.

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:44

Wat leuk dat je daar bitloos mocht starten! Lachen Dat mag helaas niet bij ons, ook niet onderling . Ik vind het er goed uitzien, nog heel veel succes!
Wat is dat stuk gras trouwens nat wat je op de foto's ziet Nagelbijten / Gniffelen

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 21:36

Jeddah schreef:
Ziet er eht mooi uit!! Ja
Commentaar geef je zelf al waarbij ik inderdaad echt aan de onderbenen zou gaan werken, dan kan je je hulpen ook verfijnenen en je paard prettiger "opsluiten" tussen je benen.

ja weet ik, werk er ook al een tijdje aan maar ik vind het gewoon zo moeilijk om mezelf te corrigeren. Om de één of andere manier kom ik dan gewoon niet echt aan rijden toe en verval ik steeds weer in mn oude patroon. Maar na het zien van de foto's heb ik besloten dat er echt iets drastisch moet gaan veranderen, vanaf nu dus flink was zit les.