Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Ik hoop op heel veel tips en opmerkingen enzo.
Vooral tips over de achtergrond (die ik nog moet maken) zijn heel welkom!
Dit is het originele plaatje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
: Het is echt prachtig gedaan! (die hond is idd jak, maar je kan wel heel mooi z'n spieren e.d. zien) De lichtval is ook erg mooi! Ik zou hem ook zo laten. De achtergrond is een vrij groot oppervlak, dat vul je niet zo snel. Het zou zonde zijn als de achtergrond de hond gaat overheersen of dat je achteraf denkt: ' had ik hem maar zo gelaten'...
. Ik zal eens kijken of ik een voorbeeld kan vinden 
missy_m schreef:Het zou zonde zijn als de achtergrond de hond gaat overheersen of dat je achteraf denkt: ' had ik hem maar zo gelaten'...
Het kost of veel gumwerk of een ritje naar de prullebak.

hahah nee hoor grapje maar heeft iemand misschien wat tips voor mij ofzo? Nou ja in ieder geval vind ik het echt heel mooi. En wat de achtergrond betreft: die zou ik mooi wit laten hoor.. Ik zou echt niet weten hoe je het anders zou moeten doen, en zoals iemand anders al zei, misschien zou het de tekening wel verpesten en dat zou zonde zijn. Ik hoop dat je er wat mee kunt!