Ik werd vandaag op msn aangesproken door mijn oude verzorgpaarden eigenaar (Donja @ Bokt!) of ik ook zin had om weer eens mee te gaan naar de paarden!! Ik wist het gelijk!! Natuurlijk wil ik mee!!!
Ik belde gelijk Magda (Magda_90 @Bokt en mede ex-verzorger!) op of ze mee ging om fotos te maken enz!
De eigenaar zei ook dat als het mooi weer was ik Bratt (ex- (NAS)Dekhengst en Z1 startgerechtigd) mocht rijden! Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Ook staat op deze Pensionstal de Fjorden Dekhengst Drange Rolv gestalt en hebben wij natuurlijk van hem ook fotos gemaakt! Hiervan volgt nog een ander topic!!
Ik had nooit eerder op Bratt gereden dus beide moesten we even aan elkaar wennen! Vandaar dat ik er ook niet al te super op zit!!
Lotte Bedankt dat ik op Bratt mocht rijden
We spreken wel weer es af!! 
Belangrijk!!
Verbeteringspunten:
Ik weet wat ik aan mijzelf moet verbeteren en ben er zelf erg mee bezig om dit goed te krijgen! Gelieve hier niet meer op wijzen!!
- Handen hoger (rechtop!)
- Niet geld zoeken (rechtvoor mij kijken!! Arrogant
)- Hakken uitdrukken
- Benen niet te ver naar achteren leggen
- Rechterop zitten (Arrogant
)- Teugels soms iets strakker nemen!! (met nadruk op soms!!)
Hier dan de fotos!! Hopelijk vinden jullie het mooi!!
Ohwja de fotos staan niet in goede volgorde
1. Hier was hij een beetje aan het tegen stribbelen!

2. Hier zat ik iets tever naar voren

3. (Stappen) Hier zocht ik blijkbaar naar geld!! Maar nix gevonden

4. Ietsje te ver naar voren gebogen en benen iets te ver naar achtere gelegd
Verder liep hij heel fijn!
5. Hele mooie Wijkfoto!! Hier liep hij super fijn!

6. Stukje overgang gestrekte draf! (was mijn 1e keer gestrekte draf dus wist niet wat ik kon verwachten! Dus schrok een beetje vandaar die rare houding!!
)
7. Hier liep hij super fijn!

8. Ook wel redelijk fijn loopje

9. Beetje opgekropt hoe ik zit!!
en beetje strenge hand 

10. Wijken!

11. Scheuren (hier vloog hij er ff vandoor en moest ik hem ff terugnemen! schrok me ff dood
)
12. Galopje
Hier liep hij erg fijn!

13. Mooie foto

14. Ik zag weer eens geld liggen en mijn hand was ietsje streng!

15. Hoe onnozel kan je kijken

Commentaar graag aardig houden!! Ik ben zelf bewust van mijn fouten hier werk ik aan!!
Groetjes Rianne

anders had je hem mooi kunnen verzorgen
Probeer alleen soms wat meer rechtop te zitten.