Maar ook Tom had ik mee. Tom en Bas moesten in dezelfde rubriek met nog 3 merries.
Tom liep te klungelen en te ouweh*eren zoals een Tom betaamt

Hij wilde niet actief meelopen in de voorring, hij wilde niet stilstaan bij het opstellen, en in de draf liep hij als een kameel met zn kop scheef omhoog en zn rug weggedrukt. Draven zoals hij thuis kan deed hij in de verste verte niet. Achja... dat is Tom dan weer, ik kan er altijd wel om lachen.
Ik had er dan ook helemaal niks van verwacht en keek ook niet vreemd op toen Bas al snel voor mij geplaatst werd. Eigenlijk had ik gedacht dat er nog een merrie voor mij gezet zou worden toen die de rij uit ging, maar zij kwam tot mijn verbazing toch nog achter me.
Voor Tom dus een nette 2e plaats achter Bas. Het was wel een mooie pony volgens de jury, maar hij liet gewoon niks zien en stond niet helemaal correct op zn benen ( dat wist ik al dus vond die 2e plek nog netjes )
Tom had een rode rozet en ging dus niet door naar de grote ring, die plek was al voor Bas gereserveerd

Maar toch leuk, ik had mijn 2 pony's achter elkaar op kop in de ring.
Hier Tom in 'actie'
In de voorring al communicatiestoornis, Tom pakte steeds zn ketting vast,misschien wilde hij liever zichzelf voorbrengen ofzo ?

Tom. laat nou lo-hos!!

Even poseren, ik nog wat gespannen

Poging tot opstellen

Wat nou stilstaan, Tom houdt van 'Deurdenderen' !

Hup Tom, kom nou mee, kun je ook op standje 'actief' ?!

Brave pony

Ja joh, steek jij je tong maar uit naar het hele gebeuren...

Tom en ik vinden het geweldig, dat straalt er vanaf

En huppakee, in draf!

Zal Tommiebeest zelf ook nog wat doen of is het wel leuk om het baasje vooruit te zien huppelen ?

"Wat een poppenkast hier"

Overleg tussen de heren juryleden

Toch nog een mooie 2e plek, en weer moet ik 'm meesleuren voor de ereronde:D

Ja en als het dan afgelopen is weet meneer ineens wel hoe het moet...

Ach, we hebben gelukkig nog iets waar meneer in uitblinkt en wat hij dan na de keuring ook vol overgave deed; eten !