waarom doe je geen rijlaarzen aan? zeker met springen, als je valt kan je blijven hangen...verder zou ik zeggen: meer meegeven van voren, verder leuke pony.
Ziet er wel goed uit! Idd zou ik laarzen aan doen! Met de sprong idd meegeven en meer gaan staan(ook weer niet te overdreven) En contact emt de teugels houden!
Hee Jamie Ziet er goed uit hoor, met laarzen is het indd wat veiliger maar voor een keertje maakt het niet uit. Ik vind dat je netjes springt, je commentaar over je handen weet je al maar daar ben je al aan het werken. Veel succes en plezier verder meid !
In de afzet moet je proberen dichter in je zadel te blijven zitten. Doordat je dan daar (in het zadel) je balans vind, kan je je hand makkelijker mee geven.. Bovendien heb je dan ook niet het idee dat je los komt boven de sprong, maar dat je een geheel bent met je paard.. Maak maar eens een sprongetje zonder beugels, dan snap je wat ik bedoel..
het zijn toch rijschoenen? daar kun je dan chaps over dragen.. wat niet hoeft.. er zit een hak aan, dus erg gevaarlijk is het niet hoor ja mag idd misschien wel wat meer meegeven