nusca @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tassie

nusca @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 17:54

hallo
vero (verography) heeft een tijdje geleden foto´s gemaakt, maar met uploaden van de camera naar comp ging niet goed, en beleven er maar 3 over waarvan ik deze 2 toch maar plaats. aan mijn houding moet nog gewerkt worden. heb hard priveles nodig Nagelbijten / Gniffelen
nusca is sins augustis onder het zadel en word nog niet al te veel en zwaar gereden.

Afbeelding

Afbeelding

commentaar mag Knipoog

j0rinda

Re: nusca @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:58

yeah 1ste Haha!
van 2 foto's kun je helaas niet veel zeggen.. maar verder wil k je nog wel veel succes wensen met nusca

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 18:02

ja sorry an. Computer heeft hard een schop nodig maar dan ben ik bang dat die het helemaal niet meer doet. zie je nog wel Knipoog

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 21:16

Hehe daar zijn de foto's dan. Jammer dat je er zoveel bent kwijtgeraakt.
Commentaar weet je, tenen niet zo naar buiten steken en je handen wat hoger boven het zadel.
Bij de 2e foto lijkt het of je wat strenger bent met je binnenhand, probeer hem meer naar de zijkant te bewegen i.p.v. naar je toe.

Goh, hoe groot Nusca ook is/ wordt, het blijft een pony onder je.

Elodie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 23:26

Ziet er lekker ontspannen uit An! Vooral die 2e, rond en laag over de rug, daar hou ik wel van. Tja en verder ken je niet zoveel zien op 2 foto's Haha! sucses met hem!

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 23:59

Sorry An. bedoelde foto nr. 1 met je handen.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 06:42

luwaniej1 schreef:
Ziet er lekker ontspannen uit An! Vooral die 2e, rond en laag over de rug, daar hou ik wel van. Tja en verder ken je niet zoveel zien op 2 foto's Haha! sucses met hem!

dank je wel. ben ook super blij met nusca d´r lopen op die 2de foto, ik zit ook niet eens slecht maar heb me handen veels te breed, waarom weet ik ook niet meer Vork tis trouwens een haar Knipoog

wsundayl schreef:
Sorry An. bedoelde foto nr. 1 met je handen.

ik weet het, denk dat ik een volte ofzo probeerde in te draaien, en dan heb ik daar wel eens last van. maar je ziet wel op de foto dat ik geen strakke teugel heb. gelukkig maar. Tong uitsteken ze heeft trouwens wel een lekker ontspanne koppie op die 2 foto´s valt me nu pas op Bloos

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 12:18

het ziet er helemaal ontspannn uitwat lee zegt laag en over der rug

wsundayl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 13:03

Ja ze begint het steeds beter door te krijgen dat ze in draf ook lekker ontspannen kan blijven lopen.
Daarom schreef ik ook het lijkt of je wat strenger bent met je binnenhand. We hebben het beide aardig afgeleerd om niet te doen.