Ik voor het eerst op Zico!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bergkraai

Ik voor het eerst op Zico!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 13:35

Zico is nu een aantal weken onder het zadel, erg goed gaat het nog niet.. Vooral op rechts lijkt hij te blokkeren.. Woensdag komt er een osteopaat kijken naar zijn rug/wervels.. Vandaag tijdens het eerste rondje eraf gestuiterd.. Maar daarna weer opgestapt en was de spanning ook snel weer weg.. Alleen gestapt verder (op het eerste rondje na dan:P) omdat we even woensdag af willen wachten!

Afbeelding
Afbeelding

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

x_Staceyy

Re: Ik voor het eerst op Zico!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:39

ik zou je hakken niet zo omhoog trekken maar voor de rest ziet het er aardig ontspannen uit voor een 1e keer... Veel succes ermee!

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 13:48

ik zou probere je benen wat meer te ontspannen en je hielen wat meer uitdrukken...

voor de rest ziet het er goed uit hoor

juul_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 14:03

ziet er goed uit alleen je hakken moet je op letten:)

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 14:21

Nathiie schreef:
ik zou probere je benen wat meer te ontspannen en je hielen wat meer uitdrukken...

voor de rest ziet het er goed uit hoor

Ontspanning gaat inderdaad nog een beetje moeilijk.. Maar goed, ik heb contact met de teugel maar heb er absoluut geen druk op. Verder staat hij pas net 2 dagen weer op deze stal (heeft tijdje op trainingsstal gestaan) en is het natuurlijk vooral erg wennen allemaal..

En mn hakken... pff.. wat erg.. goed dat ik het op de foto zie!! Ik beloof dat er verbetering komt Tong uitsteken

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-07 17:41

Hey lie!! wat super COOL!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil echt een keer mee om te kijken hoor!!!! vind het er al best goed uit zien hoor!! hij is nog best jong! jullie komen er wel!! ik vind Jullie paardje echt helemaal geweldig!!!!

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 15:09

zaya schreef:
Hey lie!! wat super COOL!!!!!!!!!!!!!!!! ik wil echt een keer mee om te kijken hoor!!!! vind het er al best goed uit zien hoor!! hij is nog best jong! jullie komen er wel!! ik vind Jullie paardje echt helemaal geweldig!!!!

Heey bern! Je moet idd een x meegaan! Lijkt me gezelli! Waar woon je nu trouwens? In zwolle?

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:10

Leuk, je moet je hakken echt meer uitdrukken dat wel, maar voor de 1e keer oke!!

groetjess

Lauraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:21

Commentaar werd al gegeven, voor de rest een zeer mooi paardje. En ook een mooi dekje Vork .

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:23

commentaar is vooral je voeten
voordrest ziet het er netjes uit!
leuk beestje Lachen
veel suc6!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:41

bergkraai schreef:
zaya schreef:

Heey bern! Je moet idd een x meegaan! Lijkt me gezelli! Waar woon je nu trouwens? In zwolle?

Ja tuurlijk! Tong uitsteken eens een zwollenaar altijd een zwollenaar! Haha! stuur je wel even PM!! anders wordt het TE persoonlijk Clown