Vandaag weer een keertje iemand meegenomen naar Jessey om foto's te maken, thanks Kim
!Jessey is een 9 jarige pony van 1,35m. Ik rijd haar nu bijna 2 maanden en het gaat voor m'n gevoel steeds beter. Jessey is een pony met een uitgebreide gebruiksaanwijzing en het duurt een tijd voordat je die helemaal door hebt, maar het gaat een stuk beter dan in het begin. Ik kan haar nu makkelijker bij me houden en ze laat me niet meer alle kanten van de bak zien zoals eerst
Ik ben nu vooral bezig met haar in een normaal tempo te laten draven, nagevelijk ed komen later wel. De galop is ook nog hopeloos (lees: rennen) dus daar ga ik voorlopig nog niet te veel aandacht aan besteden, eerst de draf maar netjes.Over het zadel kan ik lang en kort praten, het ligt niet super. De eigenaresse van Jess is aan het kijken voor een nieuwe maar het geld groeit haar ook niet op de rug. Ik heb overigens niet het idee dat Jess last heeft van het zadel.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Even langere teugel

10.

11. En hier kijk ik een paar keer in de week tegenaan

12. Dr lieve koppie

13. En toen kreeg ze een heel stokbrood te eten

14. En weer naar de wei..

15. En waar ga je dan rollen.. Juist ja, tegen een heuveltje op.. héél comfortabel

Commentaar (mits onderbouwd en als je het stukje hierboven hebt gelezen) en tips zijn natuurlijk heel erg welkom

. 
Mooie pony, ze lijkt echt te veel op mijn verzorgpony floortje,