Vandaag maar weer eens foto's gemaakt van verola en mij. We zijn de afgelopen tijd heel hard gegaan, zijn door de L1 gevlogen, pas L2 gestart , en nu zijn we na een paar wedstrijdjes alweer L2+7. op naar de M1 dus. *zucht*

Er zijn nog steeds een hoop verbeter puntjes. Zo moet ze nog wat meer op de achterhand en mag ze meer in de oprichting. Ik moet mijn tenen niet naar buiten draaien, en mijn schouders niet zo raar optrekken.
Ik heb ook een paar filmpjes, maar mijn pc werkt op dit moment niet echt mee, dus die komen *misschien!* later nog..
Genoeg gel*lt, hier de foto's.
Let op; commentaar is welkom, maar hou het vriendelijk, en graag goed ONDERBOUWD commentaar.

na het laag en rond losrijden wat oppakken, nog niet in de oprichting, achterhand mag (moet) meer ondertreden.

een keer wegrijden, hier ben ik haar weer aan het terugrijden.

Jaja, passage!
Geintje natuurlijk, gewoon een raar drafmoment, achterhand mag actiever.
Even halthouden, jammer van dat ene achterbeen, meestal staat ze wel keurig vierkant

fijn galopje

Wissel! Ook geintje, was de inzet van de contra, ik wend net af, hier zit ik nog extra op het buitenbeen omdat ze daar toch nogal snel wil wisselen.

Fijn moment

Verruimen, dit is een moeilijk punt voor verola, omdat ze niet zoveel schouderruimte heeft, ze komt hier iets teveel op de voorhand.

Weer verruimen, hier is het al beter, maar ze moet nog meer op de achterhand.

en als laatste
haar mooie koppie 
foto's van sb en travers waren te ver weg genomen, toen heb ik ze dichterbij proberen te halen maar ze werden te onduidelijk dus die heb ik weggelaten.
Hou er rekening mee dat verola nog maar jong is, we zijn er in de training vol op mee bezig om haar nog wat meer op de achterhand te zetten en nog wat meer in de opriching te rijden, ze doet het allemaal heel goed, maar het is toch nog lastig voor haar. en nogmaals, commentaar mag, maar hou het vriendelijk en aub goed onderbouwd.
Groetjes!