Natuurlijk vonden we dit enorm fijn! 
Het werd een leuke en vooral ook gezellige namiddag, die zeker voor herhaling vatbaar is! Jammer dat Leonie zo "ver" weg woont.. Anders was ze alle dagen of weken meer dan welkom
(nu ook hoor
maar daar zal haar mama niet zo blij mee zijn vermoed ik
)Hier alvast 2 foto's.. De rest krijg ik later.
Hand mag iets hoger en rechter, en meer voor mij kijken

Hier mag mijn binnenhand vooral, wat meer meegeven. Hier houdt ze haar bit nog wat vast.

Sinds kort rijden we nu met een ander zadel. Ik heb een vzh Stubben, dressuurgericht, en dat gaat eerlijk gezegd wel beter. Het rijdt gewoon veel fijner. Mijn been ligt veel rechter, ik rijd met langere beugels. Ook mijn hand komt nu hoger en rechter. Deze BR vzh springgericht gebruik ik nu enkel nog voor de springlessen, oefenparcoursen en jumpings, en mijn springhouding is nu ook aan het verbeteren
Wel leuk dat ik nu de mogelijkheid heb om van zadel te wisselen!
Op bovenstaande foto's rijd ik nog met mijn springgerichte BR.Ben benieuwd naar reacties. Het zijn niet veel foto's, maar ik denk dat de meesten onder jullie, die ons al eens eerder bezig zagen, wel zien dat we (hoop ik toch
) vooruitgang maken
Hou het wel vriendelijk aub. Ik weet waar ik op moet letten, we hebben een lange weg afgelegd, en ik weet dat we er nog lang niet zijn

Mvg.
!!