sinds kort een nieuw paardje erbij om te rijden en dit is dus de 2e keer dat ik hem serieus rijd

dus houd daar aub een beetje rekening mee

verder wat info :
Bartolli is een 8 jarige haflinger ruin van ongeveer 1.53 en dus behoorlijk aan de maat

zijn eigenaresse heeft hem voornamelijk voor de kar en rijd ook endurances... maar om hem ook lekker onder het zadel actief te houden pak ik hem er nu min. 2 keer in de week ook even bij

hij is een beetje verziekt door verkeerd slofgebruik en maakt zich af en toe onwijs sterk, maar ik hoop dat het na verloop van tijd wat minder word...
euhm ja, mijn houding, ik schrok van mezelf toen ik deze foto's zag! ik ging net weer lekker de goede kant op, maar dit is een vreemd en sterk paard en dat ging vandaag dus even ten koste van mijn houding, waar ik dus totaal niet op heb gelet vandaag
naja volgende keer zal ik daar ook even op letten, want vind dit er niet uitzien
kijk en geniet van deze knappe kerel voor het ITP topic van deze beauty zie:
viewtopic.php?f=53&t=791008&hilit=
poseren, hij krult zich op stand altijd een beetje op..

hoofdfoto

wat meer teugel geven

idem, ik wil hem nog niet teveel opsluiten, maar soms overdrijf ik wel met mn handen

pasje wijken proberen, hij wil nog graag kantelen

galop, hier is hij echt onwijs sterk en springt hij wel goed bergopwaarts, maar is enorm wennen!

poging middengalop, maar dat nam hij iets te serieus
is ook duidelijk te zien 

ook zou de contragalop erop zitten dus ook maar even geprobeert

wat lager instellen, alleen gaat hij dan ook snel wat te diep lopen

al beter, alleen mijn houding... zucht

wat meer activeren in draf, meteen koppie erop

na het rijden aan de hand uitstappen en naar het meertje achter stal gelopen

knappe vent

leuk effect met het water op de achtergrond
hij had geen zin in poseren dus dan maar zo 

van de week na het rijden, knap koppie

commentaar, graag! mits goed onderbouwt