Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Julia_14 schreef:Ziet er goed uit zeg! Echt leuke foto's, maar 't ziet er wel een beetje raar uit dat je paarden hun voorhoofd en neus echt helemaal plat op de grond leggen bij het compliment en de plie..
Ezter schreef:Wat leuk! Jullie zijn echt een superteam, ik vind het er allemaal heel beheerst uitzien.
Een puntje van kritiek: ik vind het gebruik van pallets echt levensgevaarlijk. No way dat die fatsoenlijk het gewicht van een paard kunnen houden. Pallets zijn meestal niet van het beste of stevigste hout gemaakt, en de constructie is dan ook zo dat ze redelijk wat gewicht kunnen dragen als dat over de pallet verdeelt wordt! Ze zijn absoluut niet gemaakt om op één punt zoveel gewicht te dragen. Het gaat misschien nu goed, maar vroeger of later gaan ze er doorheen, het zou erg jammer zijn als je paard op die manier het vertrouwen kwijt zou raken, om over evt blessures nog maar niet te spreken.
Bovenstaand is echt niet vervelend bedoeld naar jou toe hoor want ik vind het verder fantastisch hoe je bezig bent. Maar constructief gezien zijn die dingen hier gewoon niet op berekend en het zou echt zonde zijn als het mis ging!
Julia_14 schreef:Dat paard met die tafel, die zegmaar naast je zitDie stond toch ook al in zo'n ander topic? Van voltigeur ofzo?
Ah: topic gevondenviewtopic.php?f=10&t=764268&hilit=
muiske07 schreef:Ezter schreef:Wat leuk! Jullie zijn echt een superteam, ik vind het er allemaal heel beheerst uitzien.
Een puntje van kritiek: ik vind het gebruik van pallets echt levensgevaarlijk. No way dat die fatsoenlijk het gewicht van een paard kunnen houden. Pallets zijn meestal niet van het beste of stevigste hout gemaakt, en de constructie is dan ook zo dat ze redelijk wat gewicht kunnen dragen als dat over de pallet verdeelt wordt! Ze zijn absoluut niet gemaakt om op één punt zoveel gewicht te dragen. Het gaat misschien nu goed, maar vroeger of later gaan ze er doorheen, het zou erg jammer zijn als je paard op die manier het vertrouwen kwijt zou raken, om over evt blessures nog maar niet te spreken.
Bovenstaand is echt niet vervelend bedoeld naar jou toe hoor want ik vind het verder fantastisch hoe je bezig bent. Maar constructief gezien zijn die dingen hier gewoon niet op berekend en het zou echt zonde zijn als het mis ging!
idd, ik dacht aan plastieken pallets maar daar slieren ze dan weer op uit...
het zijn nieuwe en getest op 1000kilo maar ze zullen niet blijven meegaan, ze staan altijd buiten.
mss regelmatig nieuwe aanschaffen?
blok is zeer makkelijk aan te leren maar je moet iets geschikt vinden om erop te staan en das wel moeilijk soms...
Maroush schreef:Geweldig, met die tafel
Palets zou ik ook niet doen, maar verder ziet het er super uit!
tinkert_tje schreef:wouw wat gaaf zeg ziet er heel vriendelijk uit
en idd die met de tafel haha die is echt leuk
Julia_14 schreef:Dat paard met die tafel, die zegmaar naast je zitDie stond toch ook al in zo'n ander topic? Van voltigeur ofzo?
Ah: topic gevondenviewtopic.php?f=10&t=764268&hilit=