na een heel tijdje naar de ontspanning op zoek. hebben we al wel eens een hindernisje mee gepakt staan ze nu eindelijk op de fotò. ze was heel erg druk dus soms ook even meer de ontspanning op zoeken daar geen foto`s van maar wel van het springen. het was heel gezellig we hebben met z`n drieen gesprongen. Monique moonlightje hier op bokt heeft de foto`s gemaakt want ze was er een keertje om te kijken want ze woont in roosendaal nou genoeg gel*ld hier de foto`s.
1.

beginnen met een laag kruisje.
2.

3.

of dit nou een weigering was weet ik niet
4.

5.

beetje laate afzet geloof ik
6.

7.

de balk bleef liggen
8.

9.

beetje teveel meegegaan met de sprong maar ze sprong wel heel erg hoog
10.

11.

vanaf de ander kant
12.

ze weigerde en ik ben een beetje heel streng met me handen
13.

14.

en de laatste
commentaar is welkom.
mijn eigen commentaar is mee meegaan met de sprong
meer meegeven
en tenen naar binnen
groetjes kim
p.s ik heb nog geen peesjes sorry daarvoor maar ze komen wel
idd meer meegeven met je handen, vooral op de tweede foto lijkt het alsof je je handen naar je toe haalt ipv meegeeft. Misschien is het handig om eens een grond balk er voor te leggen, zodat de afzet wat gepaster wordt.
.. ga verder niks zeggen da heb ik vanavond al gedaan 
. Vroeger was ik ook absoluut voor beenbescherming en zeker bij springen, maar sinds ik de mening van een paar deskundigen gekregen heb (via bit) ben ik van gedachten veranderd. Als je een paard hebt dat keurig loopt (zichzelf dus niet aantikt/ haast nooit balken aftikt) zie ik niet in waarom het op lage hoogte nodig is hoor