De aarde viel onder m'n voeten vandaan, m'n meisje in laten slapen? De gedachte alleen al. Een periode van revalideren brak aan, we hebben kilometers gewandeld, regelmatig scans laten maken en ze kwam onder behandeling van een fysio met goude handjes.
Wonder boven wonder kunnen we weer rijden, eerst stap ritjes, daarna stukjes draf en uit eindelijk een galopje in de berm, m'n geluk kon niet op, Darmoor kon weer met haar vriendjes op de wei en we konden weer een beetje op pad, heel voorzichtig zijn we het werk in de bak ook weer gaan oppakken en ik ben niet ontevreden over het resultaat, ze moet nog sterker worden en hoger dan B niveau zal het nooit worden, maar dat geeft niet, we hebben samen weer plezier.
Commentaar mag, mits onderbouwd

Eigen punten:
* voeten meer uitdrukken
* op m'n gat gaan zitten
* rechter zitten
* handen meer bij elkaar
* en nog vaker naar voren gaan kijken (maar ja, ze is zo leuk he
)1. Met los teugeltje in stappen

2. Rustig aan wat dieper instellen

3. Ook in draf, iets wat we altijd moeilijk hebben gevonden, maar wat steeds wat beter gaat, ik ben al erg blij met dit resultaat

4. Langzaam wat oppakken

5. Ietsje actiever

6. Neusje is er iets uit, vind ik geen probleem

7. Oner tussen wat vliegjes weg jagen

8. Beetje oppakken

9. Pasje verruimen

10. Galopje, ondanks dat hij wat op een ongelukkig moment is geschoten, ben ik wel tevreden over dit plaatje, mooi berg op, actief genoeg van achteren.

11. Dees is gewoon leuk

12. Ook een mooi actief moment

13. Rechter galop gaat nog ronduit bagger, maar we werken er aan

14.Gewoon een heerlijke pony

15. Vermoeiend hoor, zo hard werken
Dit is btw Do the Herman
Don't aks 

Nath, bedankt voor het maken van de foto's, ik ben er heel blij mee

Zitten al hele mooie stukken tussen en ik ben dan vooral weg van haar achterbeen. Vind soms dat ze er nog iets meer doorheen mag (en dan bedoel ik niet dat je het neusje eruit hebt, dat vind ik juist positief). Ze zit soms net op het grensje, wel/niet. Vanachter mag ze ook meer aansluiten. Waarschijnlijk ben je hier ook nog niet al teveel mee bezig (of begin je hier net aan) afijn, ik zeg wat ik zie, en je mag haar best wat meer op de achterhand zetten. Die achterbenen mankeren immers niets en der kont is er ook bespierd genoeg voor