1e x was niet zo heel goed verlopen, wel heerlijk gereden maar ja was de 1e x Z en ik rij uit mijn hoofd sinds kort dus er was aardig wat spanning.
Nu niet, was er helemaal klaar voor. Ging ook echt voor de ervaring en voor de 195 punten. Daar deed ik het voor.
1e proef waren we 1e met 209 punten en de 2e proef was ik niet scherp genoeg, helaas 202 punten en een 2e plaats.
Maar ik heb nu van de winst geproeft en dat smaakt naar meer hoor.
Hier de fotoos:
Eerst een foto van 3 dagen voor onze Z1 wedstrijd......
Outdoor Gelderland (linksvoor)
Foto was te klein, is door het vergroten onduidelijk geworden.

Hang iets te veel naar achter maar ben het echt aan het afleren, zat hij maar lekker dan was t een stuk makkelijker hihi

Schouderbinnenwaarts, goed voor een 7

Nog een keer schouderbinnenwaarts

Niet echt een mooie bewegingsfoto maar er is wel op te zien dat ik echt lol heb tijdens mijn proef, dit was na het appuyeren (waar ik een 7 voor kreeg) en voor zijn doen ging het goed dus ik was helemaal blij, das wel te zien denk ik aan mijn gezicht

Lekker actief verzameld drafje

Keertwending:

A afwenden in verzamelde galop:

Dit is zo'n dromerige foto, ik kijk naar de spelende veulens in de wei

Deze vind ik het allergaafst, heb deze op mijn kast hangen, bovenkant is in kleur en de onderkant in het zwart/wit.
Weg in verzamelde draf na het groeten.

Moest na mn 1e proef bij de jury komen, complimenten gehad en wat dingen waar ik op moet letten. Moet niet te slordig worden in het galop gedeelte!!

En hier een deel van de concurrentie, 3 van Stal de Ronde, er waren er nog 2 van buitenaf.
Haflinger rijft Z2 bij de paarden, zij was 2e en 1e.

Let vooral op het boekje in mijn zak, haha voor mn proef wil ik m nog even doorlezen aangezien ik uit mijn hoofd rij.
Nou dit was het weer.
Weet dat er nog genoeg aan moet gebeuren maar het is zowel een internationaal vierspanpaard als " dressuurpaard" en ik ben reuze trots op hem. Ik rij dit paard dus niet elke dag.
Zondags loopt hij nog een marathon en op de woensdag erna loopt hij een Z1 proef met winst dus het is en blijft gewoon een kanjer!!!
ASTRID (ValiantS op Bokt) SUPER BEDANKT VOOR HET MAKEN!!! JE BENT EEN KEI!!!
(Mr. de Jong?) 
gefeliciteerd!! 
Wat heb je hem goed voorelkaar na de laatste keer dat ik jullie heb gezien!!