caro 'bloot' at work...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blonde_007

caro 'bloot' at work...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:34

naja 'bloot' Clown Tong uitsteken
zonder zadel, met alleen een halster Tong uitsteken

Ik heb eerst even 'gewoon' gereden, en na een half uurtje het hoofdstel omgewisseld voor een halster, en het zadel opgeruimd...

Caro is nu 4 jaar, en ze doet het ( meestal ) heel erg goed... Tong uitsteken

mijn zusje (12) heeft de foto's gemaakt, behalve die waar ze zelf 0op staat dan.. Clown

Afbeelding
1.
Afbeelding
2. Dit was steigeren, en daarna een flinke bok,, het stukje daartussen staat op de foto Tong uitsteken
moet kunnen af en toe Tong uitsteken
Afbeelding
3.
Afbeelding
4. voortaan mijn hand meer naar voren Ach gut
Afbeelding
5. oeeeeeeeeeh die voeten!!! Boos!
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
10.
Afbeelding
11. zussie nog ff
Afbeelding
12.
Afbeelding
13.

tips voor het rijden zijn natuurlijk welkom, Tong uitsteken hou er rekening mee dat dit vooral voor de lol was, en niet echt dressuurmatig verantwoord Tong uitsteken

groetjes Nienke

valerm

Re: caro 'bloot' at work...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:38

Wat een onwijs gaaf dier! echt mooi Knipoog volgende keer wel je laarzen poetsen. Niet echt commentaar. was die stijger/bok op commando of gewoon verzet/joligheid

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 22:43

Wat een leuk paard. Lachen Het ziet er naar uit dat jullie lol hebben.
Je teugelplaatsing is wel "verkeerd", geloof me of niet, maar je kunt beter sturen als je ze aan de onderste ring bevestigd.

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 22:47

Lara_Silver schreef:
Wat een leuk paard. Lachen Het ziet er naar uit dat jullie lol hebben.
Je teugelplaatsing is wel "verkeerd", geloof me of niet, maar je kunt beter sturen als je ze aan de onderste ring bevestigd.

dank je,, gaan we proberen Haha!

@ lara_silvester: het was een vrolijke huppel Haha!

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:04

aan de onderste ring? Cool, ga ik ook eens proberen. Dat is niet echt logisch toch? Want dan gaan beide teugels naar hetzelfde punt...

Mooie foto's trouwens!! Scherp zijn ze ook wel, je zusje heeft talent! Ziet er vrolijk uit.

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 06:43

Yinari schreef:
aan de onderste ring? Cool, ga ik ook eens proberen. Dat is niet echt logisch toch? Want dan gaan beide teugels naar hetzelfde punt...

Mooie foto's trouwens!! Scherp zijn ze ook wel, je zusje heeft talent! Ziet er vrolijk uit.

spiegelreflex camera, wil ook wel helpen Tong uitsteken Knipoog

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:24

Yinari schreef:

Ik heb dat hier gelezen. (je moet even naar onder scrollen, daar staat bitloos, daar klik je op daarna staat er bitloze optomingen en daar klik je dan op en dan nog de laatste keer op bitloze optomingen, ingewikkeld ik weet. Haha!) Onder stalhalster staat teugelplaatsing en daar staat bij:
Citaat:
Wanneer het dus maar enigzins mogelijk is: bevestig bij dit soort optomingen de teugels niet aan de zijkant maar aan de onderkant!