Hier de filmpjes van vorige week maandag en dinsdag.
Vandaag zijn er ook nog wat foto's gemaakt maar Mouz had echt een baaldag en er wad dus ook echt niks mee te beginnen. Hij verrekte het gewoon te ontspannen vandaag.
maarja op deze filmpjes ben ik wel trots. Zal ze proberen ongeveer in de goede volgorde te zetten.
Alle commentaar is welkom. Ik zie zelf ook dingen maar vind het leuker als jullie gewoon alles kunnen zeggen
instappen maandag; Het is nu de bedoeling om lang en laag in te gaan stappen. Ik vind het nog erg moeilijk en Mouz is de koning in ergens onder uitkomen. vandaar het touwtje zodat hij in ieder geval niet z'n hoofd de lucht in kan gooien en wegracen.

draf en galop maandag.
Hier ben ik best trots op. nouja, de overgang naar galop dan. die van galop naar draf was volgens mij niet helemaal zo gepland.

wijken maandag
Ik hou volgens mij veel te veel stelling naar binnen tijdens het wijken. Ik denk dat dat kwam omdat ik hem rond probeerde te houden(..en dat ging makkelijker met stelling naar binnen)

dan nu dinsdag. Ik vond persoonlijk maandag beter gaan maar dat kan ook aan de kwaliteit van de filmpjes liggen. met instappen had ik hem dinsdag wel een stuk sneller rond.
draf dinsdag, je ziet hem echt af en toe eruit lopen. In het begin had ik hem echt steeds maar 2 seconden laag en dan was gelijk die neus er weer uit. maar die momenten worden al steeds ietsje langer

galop dinsdag,
linksom is z'n moeilijke kant, je ziet ook dat hij in het begin ook totaal niet rond wil worden maar later lukt het toch nog.

wijken dinsdag, pff hopelijk hebben jullie een idee hoe het beter kan want volgens mij heb ik echt totaal verkeerde buigingen naar alle kanten :mrgreen:

dat waren ze
ik ben benieuwd wat jullie vinden