Fasna Trail 2007 / 160km

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Fasna Trail 2007 / 160km

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-07 20:39

net terug van de Fasna Trail waar we meededen aan de 160km, dit is een CEI*** wedstrijd... we begonnen met 22 paarden... het was een waar slagveld aangezien er uiteindelijk slechts 10 van over de finish kwamen... titel verdedigster Carmen Romer lag er in de voorkeuring uit, wat uiteraard een grote teleurstelling was... zij ging proberen voor de 3e keer NK te worden..

In het internationale gezelschap van 15 deelnemende landen is het een ware veldslag van afkeuringen geworden.
Niet alleen Carmen Römer met Fadilah R, maar ook Marly van Ditshuyzen, Karin Sturrus, Marjolein Vos en vele buitenlanders werden uit de strijd genomen.

De Britse Fiona Hamilton werd met haar paard Sharifah winnaar van de FASNA.

Yvonne van der Velde werd 2e en beste Nederlanse combinatie en dus ook Nederlands Kampioen op de 160 km.

De beste Nederlanders in dit Nederlands Kampioenschap zijn:

1.Yvonne van der Velde met Sharifah
2.Jeanne Linneweever met Riki's Macho Man
3.Lisette van Drunen met Escapade
4.Donna Oudshoorn met Karrimh
5.Tineke Brouwer met Wazir
6.Janet Lam met Buganvillia

hier alvast de 1ste foto's van de Fasna Trail... het was een super dag en een super rit... slechts 10uur en 20min er over gedaan (zonder vet-gates mee gerekend) en een gem.snelheid van 14.431 super tevreden, lichaamlijk ging het ook veel beter dan vorig jaar... en Karrimh Rolleyes vraagt zich af wanneer het echte werk komt :lol:

foto's weer made by Kimberley Borghuis

onderweg in weet ik niet welke ronde (1 vd 6 haha)....
Afbeelding

de finish om 20.20 dus 14uur en 20min na de start.....
Afbeelding

wachten totdat de 160-ers aan de beurt zij.... met vlnr
Yvonne vd Velde staat er net niet op....
Jeanne Linneveer, ikkuh, Tineke Brouwer en Lisette van Drunen..
Afbeelding

handje schudde....
Afbeelding

en als je goed kijkt zie je ons in de vet-gate... je ziet groom Gea met dr gele jas en daarnaast Kimberley en Karrimh

Kathmandu

Re: Fasna Trail 2007 / 160km

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:15

Volgens mij heb je een dubbel topic, ik heb even getemt Lachen.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 10:56

klopt die andere is met slotje.... komt door de vermoeidheid ben ik bang... Bloos

slechts 3 dagen niet geslapen en gegeten en vervolgens 10uur en 20min op mijn paard gezeten... Bloos

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:16

Gaaf hoor! Gefeliciteerd met het uitrijden!
Vind het echt een top prestatie, als ik bedenk dat ik er na bijna 40 km al zowat naast hang! Nagelbijten / Gniffelen
Ik zie dat je met Tineke en Wazir rijd! Grappig, die woont vlakbij ons in de buurt!

mikmak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:01

hee Donna!
Gefeliciteerd met de overwinning op de 160! Ik kon helaas niet blijven tot de finish, had een feestje 's avonds. Heb zondag wel meteen de fasna uitslagen bekenen en zag dat je het erg goed had gedaan zeker met het oog op het aantal afvallers...

Was leuk om een keer zo'n grote wedstrijd mee te maken en om nu eens te weten te komen wat een groom moet doen tijdens een wedstrijd.

succes verder en wellicht tot op een volgende wedstrijd,
groetjes Kim
(1 van de diergeneeskunde studenten van de Solleysel)