Ezter schreef:Ik heb niet het hele filmpje gezien, maar vind er ook tussendoor nog wel nette stukjes bijzitten hoor. Dat geeft toch aan dat er wel een goede basis inzit waar je telkens weer naar terug kunt. En net zoals wij weleens een slechte dag hebben, heeft je paard dat ook weleens, geeft niks.
Het enige wat me opvalt en waar je echt heel goed op moet gaan letten, is dat op sommige momenten het hoofd van je paard van links naar rechts op en neer gaat. Meestal doen ze dat op het bit...ik bedoel niet te zeggen dat je zaagt hoor, dat zie ik er niet in, maar let er goed op dat je het hoofd stil ervoor houdt, en als je vraagt met 2 handen vragen. Daarnaast proberen steeds (lichte) verbinding te houden en niet teveel je teugels los-vast-los-vast laten komen.
klopt.......
doe ik normaal ook, maar vandaag wou het niet 
ze liep te klieren, zagen dat doe ik idd niet 
maar het klopt...komt dat ze dan zo vast pakt...vraag je strenger en dan laat je los en dan laat ze haar hoofd terug deinzen
Barbie1986 schreef:Vind het er zeker niet verkeerd uit zien, wat mij vooral opvalt is dat je haar iedere pas aan het bijdrijven bent, waardoor het beeld nogal onrustig wordt, ook omdat ze zoals Ezter zegt haar hoofd heel fe tijd een beetje beweegt.
Het komt vast goed met jullie! Succes nog met de training!
klopt, zoals ik al in begin berichtje mijn benen en handen waren niet stil vandaag om dat het vandaag echt bagger ging
dus aandrijven e.d.
maar zoals ik al zei het kan nooit altijd super gaan