Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liek_ schreef:Wat een wijs gezicht was dat gisteren, die 4 hafjes bij elkaar! Vooral toen jullie los gingen rijden en je al die blonde kontjes in een lint voorbij zag komen
Er zat wel klasse verschil tussen de paardjes toch? Hoe zit dat met een viertal?
Jammer dat ik jullie verder niet heb zien rijden, de foto's zien er erg leuk uit!
Natascha13 schreef:Gaaf hoor, zo'n Haflinger 4-tal, en gefeliciteerd met de wp
Veel succes alvast in Montfoort
Suzy schreef:Ziet er wel erg stoer uit zeg, 4 haflingers
Hadden jullie veel concurrentie? Bij ons zie je soms nog eens een enkel 4-tal rijden, maar voor rest is dieze tak zowat uitgestorven....
ACSM schreef:Natascha13 schreef:Gaaf hoor, zo'n Haflinger 4-tal, en gefeliciteerd met de wp
Veel succes alvast in Montfoort
Er is helaas geen 4tal in Montfoort, wat ik gehoord heb. Hoogland is dan voor ons de volgende wedstrijd.
__PSM__ schreef:Wat was jullie score?? Ziet er geweldig uit.
ACSM schreef:Liek_ schreef:Wat een wijs gezicht was dat gisteren, die 4 hafjes bij elkaar! Vooral toen jullie los gingen rijden en je al die blonde kontjes in een lint voorbij zag komen
Er zat wel klasse verschil tussen de paardjes toch? Hoe zit dat met een viertal?
Jammer dat ik jullie verder niet heb zien rijden, de foto's zien er erg leuk uit!
Je moet het gemiddelde nemen voor een 4tal. Er is een schema voor zodat je kan zien in welke klasse je moet starten. Wij hadden 2 Z haffen en 2 L haffen, dus we moesten M starten.
Ik kan trouwens iedereen 4tal rijden aanraden, wat is dat gezellig en leuk!!
tantjeuh schreef:Worden zo een dingen eigelijk in Nederland veel gedaan? 4-tallen? 8-tallen? Of is dit een zeldzaamheid?
Verder kan ik je alleen nog aanraden om veel te letten op jullie afstanden, die zijn niet altijd helemaal in orde.. En dat is toch wat zo een viertal maakt of kraakt (je mag al je oefeningen nog zo goed doen, als die afstanden nooit goed zijn zullen de punten ook laag blijven)
(nja, Belgenkennis e)