Klaar om op te stappen.

Netjes lopen.

Vind ik een hele mooie foto.

Galop beetje rare foto

Lekker uitstappen.

Hier deed ik hem net een week of 4.

Ik ben benieuwd.
xxx Mii
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Mendi schreef:Er zit zeker verbetering in, hoewel hij nog wel erg uitelkaar loopt. Lekker zo doorgaan, je bent goed bezig.
Doe wel je neusriem wat hoger, die zit nu veel te laag.
maar omdat hij zo'n ramsneus heeft kan ik hem niet hoger doen omdat hij dan niet meer past. En dit is al de grootste maat hoofdstel dus vandaar maar misschien als het wat soepeler is kan ik de neusriem weer wat hoger doen maar in ieder geval bedankt
Tess_Liss schreef:Ziet er leuk uit. is het een tuiger? je ziet veel verbetering! ga zo door
Manon schreef:Ziet er goed uit hoor, je rijdt hem netjes. Het lijkt me ook niet het makkelijkste paard om bijelkaar te rijden, maar hij ziet er wel lief uit
Maar ook wel een beetje ondeugend hoor.Mendi schreef:Er zit zeker verbetering in, hoewel hij nog wel erg uitelkaar loopt. Lekker zo doorgaan, je bent goed bezig.
Doe wel je neusriem wat hoger, die zit nu veel te laag.
Wat bedoel je precies met uitelkaar loopt ??
__Robijn__ schreef:leuk paard, alleen naar mijn idee valt ie een beetje uitelkaar. Lijkt me ook niet makkelijk om zo'n paard bij elkaar te rijden, tuigers zijn eenmaal voor de kar gemaakt, al kom je ze soms ook tegen in het Z wat erg knap is .. Verder ziet t er netjes uit