Gisteren liet Beau hem niet vangen toen ik op de weide aankwam, dus ik dacht dat het wel eens tijd werd voor een join-up. Meneer is vreselijk dominant, maar na een halfuurtje bleef hij toch achter me aanlopen
Daarna had ik mijn zus nog wat les gegeven met Thor (fries x warmbloed) en ben ik er zelf dus ook nog eens opgekropen
mij van hem afkeren
jaa, hij volgt

flink paard
en lekker kroelen als beloning :

vindt deze foto wel wat hebben

en daarna ben ik hem lekker gaan uitstappen aan het halster in de wijk
meneer stond behoorlijk in het zweet 
Dan mn zusje lesgegeven wat dressuur en dan wat in-uitjes gesprongen, Thor moet beter leren meekijken
Dan ik er dus even op, Thor heeft nog heel veel moeite met juist aanspringen in rechtergalop, dus daarom ook enkele foto's waar ik hem aan het losmaken ben.
Ik rijd normaal niet zo vaak op Thor, en was voor mij ook de eerste keer op dit zadel en het is eraan te zien
lang en laag losmaken op rechts

Eerste sprong: hier zie je goed dat hij op de lagere sprongen nog veel te vlak springt, maar hij leert echt elke keer weer bij

heerlijk actief achterbeen, hijzelf wel wat gespannen nog ( hij wordt er behoorlijk zenuwachtig van als het hem niet lukt juist aan te springen
)
Hier zie je heel goed dat hij zich opwindt, toont wel zijn mooie gangen

ook duidelijke foto waar je ziet dat ik dan echt heel hard probeer om niet extra druk te gaan geven op zo'n momenten (vind het wel maar een raar zicht mijn handen hier)
leuke foto dit
ben blij om te zien dat die pianohandjes toch echt wel aan het beteren zijn

haha, gelukt! ik zit wel vreselijk
nog een galopje

wazige foto, maar ik moet denk ik mijn hakken wat meer uitdrukken hier (en mn tenen
)
hier kwam hij eindelijk wat dieper onder de sprong

hij kwam totaaaal niet uit dus heb gewoon mn teugels volledig uit mn handen laten glijden om hem niet te hinderen, vandaar mn rare handen hier

zo dat was het dan weer
onderbouwde commentaar is heel erg welkom
en ik weet dat mn houding hier niet veel soeps is, beenligging ed is een stuk beter op mn eigen zadel

)